Ny tävling: Vänskap
Current thread - Ny tävling: Vänskap
detta blir ju lätt =)
ska sladdra ihopa ngt då!
btw så kika gärna in på mina bilder
Ändrat 2009-11-26 22:33
jamen det var ju en kul tävling om man hade vänner förstås >_<
(haha skoja)
men tänk om O_o
I de flesta digitala fototävlingar finns det begränsningar inom redigering. Man brukar inte få ta bort detaljer från orginalet, inte heller lägga till och inte använda sig av olika exponeringar för att skapa en bild.
Okunskap föder ignorans.
Okunskap föder ignorans.
jag tycker att välingarna är bra. vadå fusk att redigera bilder? alla FÅR ju lov att redigera om man vill!? töntigt tycker jag :)
men jag gillar tävlinganra och jag är helt klart på denna!:)
men jag gillar tävlinganra och jag är helt klart på denna!:)
"I de flesta digitala fototävlingar finns det begränsningar inom redigering. Man brukar inte få ta bort detaljer från orginalet, inte heller lägga till och inte använda sig av olika exponeringar för att skapa en bild."
Precis, jag vågar påstå att 99% av alla digitalt fotograferande människor använder sig av redigering på något sätt, det må vara curves eller selctive colors eller vad som helst. Men när man lägger till exponeringar i orginalet så går det över från att vara redigering till manipulation. MEN! eftersom bilddagboken inte har några satt upp några regler mot detta så utgår jag från att även det är tillåtet.
Precis, jag vågar påstå att 99% av alla digitalt fotograferande människor använder sig av redigering på något sätt, det må vara curves eller selctive colors eller vad som helst. Men när man lägger till exponeringar i orginalet så går det över från att vara redigering till manipulation. MEN! eftersom bilddagboken inte har några satt upp några regler mot detta så utgår jag från att även det är tillåtet.
kul då ;)
OOOOORRRRRRKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAA
alltså jag skulle vilja vara med &tävla med en bild på mig&min kompis, den 13:onde Nov, är dären bild på oss två där det står '' NIKITA (L) VILMA''
men det finns ingen text där det står "tävla" eller någoting, är det försent eller vadå?
men det finns ingen text där det står "tävla" eller någoting, är det försent eller vadå?