jag vill vinna den
Sista chansen att kunna få en iPad!
Current thread - Sista chansen att kunna få en iPad!
det är väll ingen som har sagt att man måste använda den för att man vinner den? man kan sälja den också ^^
Vaaaaah? :O:O:O:O wow!
pajas
Jag VILL ha en!!!! :D <3
Jag vill vinnnaaa!! :D
När får man reda på vem som vann? ((((((:
tycker det börjar ta lång tid, eller är det jag som inte har nåt tålamod :|
säger som alla andra; vill verkligen vinna!!!!!! ♥
tycker det börjar ta lång tid, eller är det jag som inte har nåt tålamod :|
säger som alla andra; vill verkligen vinna!!!!!! ♥
Jag drömde att jag vann den inatt, haha XD Nu vill man ju veta faktiskt! :)
När presenteras vinnaren? =D =D =D =D =D
Gjorde allt, var en utav de första :P därav hoppas jag på att jag vinner xD hehe.. och till alla dumma kommentarer..?
"har en men använder den inte"
"jävla skit grej"
"vem vill ha en Ipad"
osv..?
Palla?! till skillnad från er rika små snorungar eller storvuxna ungar ^^.. lär er att alla får inte allt dom vill ha? och alla jobbar inte efter 20+ års ålder även om ni tror det?
Många vill ha en Ipad.. och denna tävlingen går ut på att vinna en sådan :) för er som är störda nog att inte fatta det.. ?
Med andra ord.. ni som endå inte vill ha en/redan har en lr tycker den är dålig? lixom fuck off?! varför ens kommentera då? O.o så fail så det är inte sant..
"har en men använder den inte"
"jävla skit grej"
"vem vill ha en Ipad"
osv..?
Palla?! till skillnad från er rika små snorungar eller storvuxna ungar ^^.. lär er att alla får inte allt dom vill ha? och alla jobbar inte efter 20+ års ålder även om ni tror det?
Många vill ha en Ipad.. och denna tävlingen går ut på att vinna en sådan :) för er som är störda nog att inte fatta det.. ?
Med andra ord.. ni som endå inte vill ha en/redan har en lr tycker den är dålig? lixom fuck off?! varför ens kommentera då? O.o så fail så det är inte sant..
jo det finns redan att köpa överallt nästan så det finns att få tag på så dom kan säkert visst ha en
Humor. Altså dom blandar säker ihop det med iPod eller en vanlig MacBook eller liknande...