Samsung har varit snälla och tagit fram en Android-app för BDB! Den finns på Android Market och heter kort och gott Bilddagboken.
Klicka i texten för att kolla in den!
BDB till Android från Samsung!
Current thread - BDB till Android från Samsung!
Sjukt bra funkar kanon ;D
när kommer Symbian S60 appen då? Det hade behövts^^
Finns inte på market ju...
Har laddet hem appen så nu har jag bdb på min htc,funkar skitbra.....:):)
Trevlig app! Skulle dock vilja se en sån där "sidan laddar ikon" när man bläddrar bland bilder, för om man har många kommentarer så tar det så lång tid, om man är otålig så börjar man scrolla i ett tappert försök att få nåt att hända, sedan när det laddat klart kommer all scrollning.
Finns Appen till Nokia 5800 Express Music ??
Är det Android?
Nej.
Nej.
UNderbart.
Väntar bara tills det görs (om det görs) till Symbian!
Funkar klockrent! Tackar så mycket! Hade inte skadat om ni polerat GUI:t dock, det är inte speciellt vackert. :P
Edit: Tar tillbaka. Går inte att gå in på en bild och skicka den till BDB-applikationen, det klart mest använda när jag laddar upp bilder. Namn på menyknapparna hade inte skadat. Och varför syns inte bevakningar? BDB Uploadr blir kvar. :D
Ändrat 2010-06-22 23:10
Den här appen har vi som sagt inte utvecklat själva, Samsung är de som bygger och underhåller den. Vi ska försöka framföra er feedback så gott vi kan till dem.
lol
okej.
okej ...
Yes! Precis telefonen jag har! Jag blev lite avis på iphone appen xD Men nu e de fixat xD