#festival: Peace & Love pågår nu!
Current thread - #festival: Peace & Love pågår nu!
R.I.P hultsfredsfestivalen:'(
R.I.P Hultsfredsfestivalen:'(
jag bor i borlänge och jag hatar skiten.
jag kan gå ut och ta foton på folk som ligger och spyr i diken, tjejer som springer omkring och gråter, den totala sopstation som bildas på campingplatsen och så vidare.
nej festivaler är för den generation som föredrar att mörda hjärnceller och vara allmänt jävla motbjudande, fan folk har ingen jävla självkontroll på festivaler.
jag kan gå ut och ta foton på folk som ligger och spyr i diken, tjejer som springer omkring och gråter, den totala sopstation som bildas på campingplatsen och så vidare.
nej festivaler är för den generation som föredrar att mörda hjärnceller och vara allmänt jävla motbjudande, fan folk har ingen jävla självkontroll på festivaler.
R.I.P Hultsfred! <3
Klaga inte på att de var för lite biljetter som såldes kolla bara på artisterna.
Kanske därför folk inte köper :s
ingen festival bräcker p&l =D
Jag tycker det är ganska lågt att istället för att ändra till att folk ska lägga upp någon bild som visar sin känsla till att hultsfred lägger ner, eller en klassisk scen från Hultsfred byter ni känslokallt festival.
Fy fan.
Fy fan.
FÖÖÖK!!! Jag som hade pengarna till biljetterna!! Alla bra band bara bortspolade....
Fast det är ju inte riktigt sant.
lool hö!
:P
Så jävla rätt, Samma synpunkter om skiten som mig.. ^^
var ligger festivalen?
var är festivalen?
VI SOM SKULLE LIRA PÅ HULTSFRED
FAAAAAAAAAAAN
FAAAAAAAAAAAN