#festival: Peace & Love pågår nu!
Current thread - #festival: Peace & Love pågår nu!
R.I.P Hultsfred, skitfestival. ;)
Tråkigt med Hultsfred.. =(
Det kan inte Bilddagboken göra nåt åt. Finns inte Hultsfred kan dom inte dokumentera Hultsfred. :P
Hultsfred är ingenting att ha. Har varit där 3 år i rad. Och att betala så mkt pengar för vilka artister? Winnerbäck förra året? VARJE dag dessutom, va fan är det?! Hur tänker de egentligen när de höjer priset på biljetten när de inte har någon stor artist?! Tom Emmabodafestivalen har blivit större än hultsfred, då är det lika gärna att lägga ner för länge sedan. varför har de inte insett detta innan, de senaste åren då det har gått dåligt?! :o Herregud, kanske skaffa en riktig ekonom som inser detta efter första året?!
Jag bor också i Borlänge och det är grymt jobbigt när Peace and Love är igång. Som tur är bor jag inte längre i Bullermyren dit den verkar flyttas närmre varje år. Förra året hade vi festivalare som satte upp tält på vår innergård och hade sig, haha. En buske på min kompis innergård har tydligen blivit en allmän toalettbuske i år.
Det drygaste är ju att det fortfarande är i stan så man inte kan ta sig fram dit man ska normalt. Men det är ju tur att det bara är en gång om året i alla fall. ^^
Det drygaste är ju att det fortfarande är i stan så man inte kan ta sig fram dit man ska normalt. Men det är ju tur att det bara är en gång om året i alla fall. ^^
alltså jag blir så fruktansvärt irriterad på människor som skriver LOL osv. för det första, ni har aldrig varit på festival = ni förstår inte grejen och kommer aldrig att få reda på det heller. hultsfred var den bästa festivalen jag varit på och jag kommer återvända många gånger om den sätter igång igen. har varit där fem gånger osv osv osv.
och även om det inte var så, vad är det som är roligt med att någonting som folk har planerat in och sett fram emot ställs in? VÄX UPP!
och LOL för att ni aldrig kommer att få uppleva en av de bästa händelserna i era liv! :)
och även om det inte var så, vad är det som är roligt med att någonting som folk har planerat in och sett fram emot ställs in? VÄX UPP!
och LOL för att ni aldrig kommer att få uppleva en av de bästa händelserna i era liv! :)
Hur kan ni publicera så hemsk grafik?
k
HAHAHAHAHAHAHAHAH Ner med Hultsfredsfestivalen, Den dagen det hade varit bra band som spelar, Den dagen hade jag kunnat titta på det. Men nu blir det aldrig mer, Får man ju hoppas på =D
tihi, min bryscha är där :P
fast de suger ju att hultan e inställd iår :'(
fast de suger ju att hultan e inställd iår :'(
http://www.hultsfredsfestivalen.se/nyheter/rockweekend-bjuder-hultsfreds-besokare-pa-festival
ni som har biljetter till hultsfred kan komma till rockweekend. bra deal.
Ändrat 2010-06-30 21:52
ni som har biljetter till hultsfred kan komma till rockweekend. bra deal.
Ändrat 2010-06-30 21:52
NI HAR ETT GRYMT SCHEMA xD
Kul för dom som har betalat biljetter o allt -.-'