Jag är inte trött på vampyrer, men är SJUK TRÖTTpå Twilight vampyrer! De är inte ens riktiga vampyrer, för vampyrer GLITTRAR INTE i solen utan BRINNER TILL ASKA!
Jag har inget emot storyn det enda som stör mig är just det att vampyrerna inte ä vampyrer, för storyn är faktiskt ganska bra.
Filmen verkar iallafall rolig. x)
Tävla: Vampyrer Suger!
Current thread - Tävla: Vampyrer Suger!
den fiinns på nätet om man vill se den xD asbra!
men snälla någon, sån skit. Va fan ska man göra en parodi kan man väl lägga ner energi på den?
Vampyrer är dett bästa! och man KAN bara inte få nog av edward :3
jag gillar twilight men den här filmen ser as grymm ut!
Men för i helvete, nu är ni fåniga, okej om man tycker att twilight har förstört en massa, men vafan det är en film? Stephenie Meyers syn på vamyprer, och även hennes drömmar. Menar inte att hon drömmer om att det ska vara så, utan att hon drömmer om saker o ting om natten o så skriver hon om dem.... typ.
Ja cullens är fake, och ja det är Black oxå.
Jag gillar filmen men ändå inte, jag dömer inte boken efter omslaget, jag ger den en chans.
När man tänker efter så finns en parodi på varenda jävla film! speciellt skräck o kärleks filmer
Det är synd, för såna filmer kan vara ibland de bästa ._.'
Ja cullens är fake, och ja det är Black oxå.
Jag gillar filmen men ändå inte, jag dömer inte boken efter omslaget, jag ger den en chans.
När man tänker efter så finns en parodi på varenda jävla film! speciellt skräck o kärleks filmer
Det är synd, för såna filmer kan vara ibland de bästa ._.'
inte ett dugg trött på twillight, men den där filmen verkar bra! ;)
Har redan sett filmen. Inget speciellt bara en helt vanligt fruktansvärt parodi, jämnförbar med Scary Movie och Epic Movie. Inget jag skulle lägga ner energi på för att se igen. Den fick mig visserligen att skratta ett antal gånger och den avslöjade slutet på hela Twilightserien vilken var ganska lol:igt. Dock är det en sorgligt dålig film. + att Twilight är det värsta som gjorts i filmväg. Robert Pattinson är efterbliven och Christen Stewart ALLTID ser ut som hon ska spy. Tänk på det.
shut the fuck up , TWLIGHT ÄGER 4-ever!!!!!!
sa ska de lata eee i spanien jehuuu
redan ssett den ;P