Tävla: Vampyrer Suger!
Current thread - Tävla: Vampyrer Suger!
Har redan sett filmen så.. :P
Så typiskt att göra en hat-film om Twilight. Jag har bara suttit och
väntat på en sån här film. Men jag trodde aldrig de skulle sätta upp den på bio :o
Visst, vissa ogillar Twilight, men jag tycker att man bara kan ignorera det då?
Att man ens orkar lägga energi på att göra bloggar, filmer osv som handlar om att inte gilla Twilightserien.
Den enda anledningen till att Twilight är så välpubliserad (tidningar, bloggar, fanT-shirts m.m)
är ju för att den är så omtyckt av så många. Så jag kan förstå att det blir lite mycket.
Men man kan som sagt bara försöka ignorera det.
Min åsikt :)
väntat på en sån här film. Men jag trodde aldrig de skulle sätta upp den på bio :o
Visst, vissa ogillar Twilight, men jag tycker att man bara kan ignorera det då?
Att man ens orkar lägga energi på att göra bloggar, filmer osv som handlar om att inte gilla Twilightserien.
Den enda anledningen till att Twilight är så välpubliserad (tidningar, bloggar, fanT-shirts m.m)
är ju för att den är så omtyckt av så många. Så jag kan förstå att det blir lite mycket.
Men man kan som sagt bara försöka ignorera det.
Min åsikt :)
VAMPYRER LUKTAR VITLÖK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111oneone
Utan att folk riktig har märkt det är ju Twilight det nya High School Musical. Folk kommer tröttna och glömma bort Twilight snart, det är ju bara en tidsfråga.
Ska det finnas vampyrfilmer skvätt på mer blod för i helvette! ;D
nej jag är inte tröt på det:D
Aldrig att jag är med! Twilight är populärt! Och superbra! :D
Ursäkta. Men Twilight borde INTE få kallas för vampyr film. Heregud, DE GLITTRAR I SOLEN. Så otroligt gay. Och suuper starka, suuuper vackra, och de luuuktar så gott! Puttenutt.
Bram Stokers Dracula, True Blood, Van Helsing, Boken Bite Marks, The Vampire Chronicles av Anne rice. Där har ni riktiga vampyrer. Så jävla trött på alla tjejer som tycker att Twilight är en sååååå bra vampyrfilm.
Nej fy, hitta något annat att drömma om.
Bram Stokers Dracula, True Blood, Van Helsing, Boken Bite Marks, The Vampire Chronicles av Anne rice. Där har ni riktiga vampyrer. Så jävla trött på alla tjejer som tycker att Twilight är en sååååå bra vampyrfilm.
Nej fy, hitta något annat att drömma om.