Glöm inte bort att du kan använda BDB överallt! Vår app för iPhone låter dig ladda upp bilder, skriva och svara på kommentarer, svara på PM och hålla koll på dina vänners nya bilder. En ny uppdatering är på gång!
För dig som har en Android-telefon så finns appen BDB Droid. Den låter dig sköta det viktigaste på Bilddagboken och är dessutom riktigt snygg!
För dig som inte använder iPhone eller Android så är det bara att aktivera din mobil i dina inställningar så kan du MMS:a bilder direkt till din dagbok. Ta din bilddagbok live och visa vad som händer JUST NU!
Mer info finns på mobil-sidan!
BDB i mobilen
Current thread - BDB i mobilen
vafan, kan ni inte göra en symbian s60v5 app ny då för fan :(, TASKIGT !
Vi förstår, man använder det här och där, stop naggin'.
Jajamensan, om du har tillgång till ett nätverk. D.v.s. hemma, kanske i skolan o.s.v..
it works awesome! men ni borde lägga till på iPhones app att man kan ta bort kommantarer också ;)
Man borde kunna se om nån har lagt till en som vän i iphone Appen tkr jag!! Och kolla sinanwgna bilder
jag har det redan flera stycken appar:D
tilll alla som läser det funkar riktigt bra faktist precis lagom stor skärm jag tycker ni ska prova bdb droid:D////Lotta:)
tilll alla som läser det funkar riktigt bra faktist precis lagom stor skärm jag tycker ni ska prova bdb droid:D////Lotta:)
Ni borde definitivt uppdatera appen till iPhone, den är buggig och framförallt ser den lite grå ut på en Retina Display.
Synd bara att iPhone-applikationen är urkass. Fixa till exempel en bättre textbox när man ska ladda upp en bild, som det är nu kan man bara skriva på en rad. Smartphones kan bättre!
det gör jag redan
tja!
Hoppas jag inte blir lika besviken på Iphones bdb app vid nästa uppdatering som jag blev när den kom. Den är heeeelt kass. Kolla på facebook appen och lär er av den så blir nog dom flesta iphoneanvändare glada.
Windows Mobile???
hej jag är 28 jag går ut på stan