Weppling, eller Linn Ingvarsson, är en 18-årig tjej som tävlar dressyr på nationell- och elitnivå med ponny. Hon ska precis påbörja en karriär med storhäst.
Om du följer Wepplings dagbok så får du skratt, många och bra uppdateringar, intressant info och framför allt mycket hästar. Besök Weppling och kolla in hennes dagbok, den är riktigt bra och välskött!
Redaktören rekommenderar: Weppling!
Current thread - Redaktören rekommenderar: Weppling!
kul med nyhet om hästar och sånt :) måste kika ! :)
hon är bäst på häst asså :D<3 kan rekomendera den stort:D
kul att ni rekomenderar nånting med häst! :)
Hur kommer det sig att något så random som detta hamnar på "nyheter" på bilddagboken?
Skickligt att ni rekommenderar en BDB dels full med länkar till en blogg, dels som utnyttjas för att sälja saker (det är väl emot BDBs regler, inte sant?).
haha håller med :p
Hästar=Bäst<333
Kul att det handlar lite om hästar oxxå!=D
Kul att det handlar lite om hästar oxxå!=D
Eller dagar med 50-60 bilder på nästan samma sak, där bildtexten för varje bild ber om en kommentar.
Vore kanske kul om ni rekommendera en personligare BDB nästa gång, med ett intressant innehåll? Och visst, det finns många hästtjejer och en del hästkillar på BDB som gärna kollar på massa massa bilder av hästar, men hästbilder är ju inte direkt unikt för den här BDBn ni länkat, right?
Hitta en BDB med ett personligt innehåll, någon som verkligen är kreativ med sina bilder och som inte redan har en gigantisk fanclub på blogg.se eller dylikt, så har ni både förvånat mig och visat prov på lite hjärna.
Vore kanske kul om ni rekommendera en personligare BDB nästa gång, med ett intressant innehåll? Och visst, det finns många hästtjejer och en del hästkillar på BDB som gärna kollar på massa massa bilder av hästar, men hästbilder är ju inte direkt unikt för den här BDBn ni länkat, right?
Hitta en BDB med ett personligt innehåll, någon som verkligen är kreativ med sina bilder och som inte redan har en gigantisk fanclub på blogg.se eller dylikt, så har ni både förvånat mig och visat prov på lite hjärna.
det e fian djur
det e fina djur
de är fina djur världens bästa faktist
Som du säkert vet så har vi hittills inte gjort så många rekommendationer av det här slaget. Exakt hur det här görs bäst är något vi får jobba oss fram till. En sak som är säker är dock att det är en välskött dagbok som har en tydlig inriktning och som folk verkar gilla. Nästa gång blir det dock inte om hästar :-)
@Crepusculum
Jag tror att säkert 80% av alla bilddagböcker om hästar har typ.. 100 bilder per dag på samma häst, i alla fall vad jag har märkt
Jag tror att säkert 80% av alla bilddagböcker om hästar har typ.. 100 bilder per dag på samma häst, i alla fall vad jag har märkt
Linn är en grymt duktig ryttare, hennes blogg är värd att följa (om man är hästintresserad, ja) och hennes (och Ingrids) blogg är verkligen välläst, så klanka inte ner på henne.
Hästar är inte mitt största intresse men det är mångas, så jag tycker att det är roligt att ni rekommenderar den.
Hästar är inte mitt största intresse men det är mångas, så jag tycker att det är roligt att ni rekommenderar den.
Eller så är det helt enkelt så att alla som på en gång klankar ner är avundsjuka för att just ni inte hamnade här bland nyheterna och på framsidan. Lägg ner lite intresse, bli lite aktivare och intressera folk med era bilder så kanske det är er tur nästa gång .. ;)