Redaktören rekommenderar: Weppling!
Current thread - Redaktören rekommenderar: Weppling!
hon e inte random:) hennes bdb och blogg är jätte stor
Kan detta ha något med att "dressyr mupparna" samarbetar med libresse som i sin tur sponsrar/ har reklam på bdb att göra?
HAHA själv har man haft hästar hela sitt liv ! Dom är så gosiga. Jag älskar verkligen HÄSTAR ! <3
word.
Jag älskar att titta på dina bilder! :))
älskar att titta på dina bilder! :))
weppling är en jätte bra bdb att följa för er som är hästintresserade, fast de blir nog roligare att följa om man riktar sig lite mot dressyren, Bloggen är en toppenblogg som jag läser flera gånger om dagen och älskar den! även fast jag inte är dressyrintresserad får man en massa bra träningstips, vad som är snyggt, o senaste nytt. TUMMEN UPP tjejer!
Fast. Håller me. Mirakelbarn skulle vart me här istället :)
Fast. Håller me. Mirakelbarn skulle vart me här istället :)
jag tycker att admins bör framhäva mindre kända bilddagböcker som är välskriva och som några här ovan sa "personligare". Jag gillar dock Linn. Men välskött? själv tycker jag den är lite rörig och för mycket likadana bilder. Men hon har fina hästar och är en väldigt duktig ryttare!
Men att rekomendera sådana som redan är Väldigt stora och redan har sponsorer etc. Det tycker jag är lite tråkigt, bättre då att framhäva en duktig fotograf, som tex @dannyjones där har vi en bilddagbok som är både personlig, alltid snygga bilder, välskött, och intressant!
roligare med personer som framhävs som inte redan har flera tusentals bevakare. Så att dem får en chans.
Men att rekomendera sådana som redan är Väldigt stora och redan har sponsorer etc. Det tycker jag är lite tråkigt, bättre då att framhäva en duktig fotograf, som tex @dannyjones där har vi en bilddagbok som är både personlig, alltid snygga bilder, välskött, och intressant!
roligare med personer som framhävs som inte redan har flera tusentals bevakare. Så att dem får en chans.
men va fan jag som trodde nyhetsknappen var till för nyheter inte kompisrekrytering.
Tycker inte den är alls rolig. Bloggen är dessutom tråkig och får en att tro att dem är väldigt snobbiga av sig. De må va fina bilder. Men det är nog allt tyvärr.
Men förstår att många unga ryttare ser upp till dem.
Men förstår att många unga ryttare ser upp till dem.
Jag kikar in bloggen ibland och jag anser absolut att Linn är en otroligt duktig ryttare, och hästarna är underbara. Men nog blev jag lite förvånad när jag såg detta, för det finns så många andra hästmänniskor (både stooora och små bdbs) vars bilddagböcker är mer ordnade och intressanta än hennes, folk som lägger upp ett intressantare urval och mindre reklam. Men ja, det är ju vad jag tycker, blev som sagt helt enkelt förvånad.
Håller med dig! :)
Sånna som tycker som du är bara avensjuka.
Håller med dig Ingrid! (: