Redaktören rekommenderar: Weppling!
Current thread - Redaktören rekommenderar: Weppling!
Helt rätt! Nån måtta får de väl ändå vara tycker man. =/
Hoon kan ju förihelvete inte ens rida!
eller hur!
Det är klart att hon kan rida, hon har utbildat en häst helt själv och kommit till sm? Låter bara heeeelt ologiskt det där du.
@Lightspeed
Ni som ska jobba fram det här, känns det inte rimligt att ni faktiskt lägger ner lite jobb också?
Den är "välskött", jag antar att det betyder att den är uppdaterad varje dag? Tydlig inriktning kan jag absolut hålla med om, men att ni ska välja att rekommendera en blogg "som folk verkar gilla", dvs pga den redan har en stor följarskara, vore det inte bättre att istället lyfta fram fina bilddagböcker som inte är lika uppmärksammade?
Och jag vill gärna att någon admin svarar på hur ni kan välja en bdb som har inlägg som bryter mot bdbs regler (säljer saker och stulna bilder), och som dessutom länkar till en blogg som är sponsrad.
Jag menar inte att det är något fel med att ha en framgångsrik blogg, inte heller att alla som snor bilder via google borde åka i finkan, men att NI som så att säga "jobbar" med det här inte kan hitta något bättre att framhäva måste ju visa på någon slags inkompetens, eller hur?
Ni som ska jobba fram det här, känns det inte rimligt att ni faktiskt lägger ner lite jobb också?
Den är "välskött", jag antar att det betyder att den är uppdaterad varje dag? Tydlig inriktning kan jag absolut hålla med om, men att ni ska välja att rekommendera en blogg "som folk verkar gilla", dvs pga den redan har en stor följarskara, vore det inte bättre att istället lyfta fram fina bilddagböcker som inte är lika uppmärksammade?
Och jag vill gärna att någon admin svarar på hur ni kan välja en bdb som har inlägg som bryter mot bdbs regler (säljer saker och stulna bilder), och som dessutom länkar till en blogg som är sponsrad.
Jag menar inte att det är något fel med att ha en framgångsrik blogg, inte heller att alla som snor bilder via google borde åka i finkan, men att NI som så att säga "jobbar" med det här inte kan hitta något bättre att framhäva måste ju visa på någon slags inkompetens, eller hur?
håller med i mycket av vad du skriver!
jättekul med hästreklam :D Jag följer henne så jag rekommenderar henne starkt
Whaaa! =D Alla kan ta sig på ärslet, Linn är bäst 8D Men Ingrid (@Zquasch) få borde få minst lika mycket beröm för att hon är lika bra på allt. Dom har bloggen tillsammans också ; )
Vem sa det? Haha, det är ju helt klart att hon kan rida? xD
Som sagt...
Älskar hennes bdb ! Han har sånna fina bilder och texten är intressant och läsa :)
HÅLLER MED
du är bääst och breven är över fin(L)
gå med in på mirakelbarn
gå med in på mirakelbarn
Den svenska avundsjukan är fanemig stor
Helt klart en underbar blidblogg! :D
Mirakelbarn är också en otrolig människa som håller på med hästar,