beundrar verkligen linn och hennes braven!
de är så fina tillsammans!^^
varför göra så stor grej av de!?
nästa gång är de inte något om hästar ju!
inget att haka upp sig på tycker jag!!
Redaktören rekommenderar: Weppling!
Current thread - Redaktören rekommenderar: Weppling!
tycker också att ni ska framhäva "mindre kända" bilddagböcker, inte folk som redan har tusentals bevakare, men visst det är väl kul för Linn. Jag tycker hon är jätte duktig och hon har gjort braven till den han är idag, det är helt klart fel att säga (som några åvan) att hon inte kan rida för där har dom fel, go you girl!
Jag har henne som vän, riktigt kul att se att man har en vän som blir annonserad.
Åh hon är så duktig med hästar! Tkr det är jättekul att ni reklamiserar lite om henne.
Rekomenderar hennes och Ingrids blogg starkt :D
Rekomenderar hennes och Ingrids blogg starkt :D
vill inte ha mer reklammmmmm.........................
Vad kul jag älskar hästar
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahaahah
den svenska avundsjukan
Varför lägger ni ut nyheter om henne? Vad är det för speciellt med hennes bdb? Jag tycker det är många som borde finnas på nyheterna tex @mirakelbarn :p
Jag tycker att det är drygt att kolla på hennes bdb. Jag har henne som vän men jag orkar aldrig kolla på bilderna för det är alltid jätte många och många är likadana. Blir less... Jag tycker också att dom mutar till sig röster på Årets finaste häst på libress för jag tror igentligen att många inte tycker att det är årets finaste hästar.
Såhär har ni aldrig gjort innan vad jag har sett iaf? Rekommenderat en speciell bdb och skrivit massa gott om den, plus en såndär bildtaggrejs ''Speciellt tillägnad Weppling: Hästar!''
vad är nu detta? :P
men jag älskar hästar (Y)(Y)(Y) det är inte det, det är bara lite skumt ;)
vad är nu detta? :P
men jag älskar hästar (Y)(Y)(Y) det är inte det, det är bara lite skumt ;)
Varför ta någon som redan är känd?
Håller med många som redan skrivit. Bättre att framhäva mindre bilddagböcker som är minst lika kreativa!