Ungdomsbarometern 2010 - Tyck till och tävla!
Current thread - Ungdomsbarometern 2010 - Tyck till och tävla!
Jösseees vad lång tid det tog.
naw bara för du är för liten för att tävla HAHAHAHAHA ^^
fyfan vad lång tid det tar :(
typ 500 frågor inte värt tiden säger jag...
Tänkte: nice, då gör jag det snabbt :D
30 minuter senare.... klar snart?
haha,om man gör testet seriöst så tar det tid ^^
30 minuter senare.... klar snart?
haha,om man gör testet seriöst så tar det tid ^^
Jag tror att allt jag gjorde inte blev klart.
klickade på länken för jag tänkte kolla in kalsngerna/rabattkoden som man fick men så kunde jag inte gå in på sidan och så kunde jag inte gå tilbax....
klickade på länken för jag tänkte kolla in kalsngerna/rabattkoden som man fick men så kunde jag inte gå in på sidan och så kunde jag inte gå tilbax....
Kul!!!<333
I did it ;D haha
o lång tid tog det ja xD men om man vinner är det väl värt deT?
Ändrat 2010-10-15 19:32
o lång tid tog det ja xD men om man vinner är det väl värt deT?
Ändrat 2010-10-15 19:32
Rabattkoden för FD funkar icke, illa efter alla de hundratals frågorna
det borde finnas något sätt att kontakta dem som gjort frågorna,
Då det finns fel i frågorna? (nej, inte allternativ saknas, stavfel eller dylikt. utan alternativ som inte har något med frågorna att göra, ett exempel: "transsexuell" är inte en sexuell läggning, utan en könsidentiet :P)
Då det finns fel i frågorna? (nej, inte allternativ saknas, stavfel eller dylikt. utan alternativ som inte har något med frågorna att göra, ett exempel: "transsexuell" är inte en sexuell läggning, utan en könsidentiet :P)
BRA att rabbatkoden fungerar. kul med allt slit att svara på frågorna.
Den där survey'n var alldeles för lång. Tror knappast att dem tittar igenom allihopa, utan att det helt enkelt är random pick.
GUD va lååååååååång :o
ee jag ee bara 9 (;
Jag hade själv strul med rabbatkoden som jag märker att andra har haft men när jag kom inte på FD så blev det sidan kunde inte visas, jag tryckte på "hämta sidan igen" och det funkade bra då. Har dock inte beställt någonting men skulle inte tror att det är något konstigt? eller är det folk som försökt beställa med misslyckats?
FY FAN VILKEN TID DE TOG :O
det dumma är när man väl har börjat och insett att det tar tid vill man ju inte sluta för då är den första tiden heeeelt meningslös, vilket förmodligen den sisa var med :>
FY FAN VILKEN TID DE TOG :O
det dumma är när man väl har börjat och insett att det tar tid vill man ju inte sluta för då är den första tiden heeeelt meningslös, vilket förmodligen den sisa var med :>