Redaktören rekommenderar: Dixetia!
Current thread - Redaktören rekommenderar: Dixetia!
Det är oerhört komiskt hur du tror att folk ser upp till en helt vanlig människa och tänker "Ja jävlar, jag måste också börja skära mig för att det är astufft!" Eller? Sen är det ju hennes egna bilddagbok vilket hon får lägga upp och säga precis vad hon vill i? xD Aldrig hört talas om yttrandefrihet och tryckfrihet?
hoho, underhållande ^^
Att ha en åsikt om någon och att trakassera någon är väl ändå två helt olika saker?
Visst alla har rätt till en åsikt, men jag ser ingen som helst anledning till att hon inte skulle blocka personer som får henne att må dåligt?
Visst alla har rätt till en åsikt, men jag ser ingen som helst anledning till att hon inte skulle blocka personer som får henne att må dåligt?
För att man kan anmäla precis vad som helst här och få det borttaget. jag har testat ^^
Absolut inte, av dina meddelanden här så har jag redan märkt att du är konflikträdd :)
Jag trodde att du skulle komma med några vettiga argument men jag förmodar att det är det bästa du kan komma med så det är nog ingen större orsak att fortsätta ;D