Idolfrågan: Vad tycker du?
Current thread - Idolfrågan: Vad tycker du?
med tanke på att han är snart 50 så är kanske detta hans sista chans inom musiken...ge honom en chans säger jag...
men kevin borg va ung och han vann till och med hela skiten.
men han hade varit med i melodifestivalen på malta.
är det okey med då?
men han hade varit med i melodifestivalen på malta.
är det okey med då?
Klart han ska vara med. Han är ju grym, och idol är väl främst till för att göra sig ett känt namn. Då kan man ju också fråga sig om Andreas Weise som också är artist redan ska få vara med?
asså spela roll han är bra då kvittar det tycker jalla fall jag <3<3<3
han är ju redan artist så nej
Visst!
Idol? Förmåga? Vart?
Men OT, nej. Jag tycker att man inte ska ha mer erfarenhet än att ha sjungit på rummet/alternativt för kompisar/släktingar. Blir lite orättvisa odds om man skulle ta t.ex Bon Jovi mot Stella i Åmål.
Men OT, nej. Jag tycker att man inte ska ha mer erfarenhet än att ha sjungit på rummet/alternativt för kompisar/släktingar. Blir lite orättvisa odds om man skulle ta t.ex Bon Jovi mot Stella i Åmål.
asså han är sjukt bra, men personligen så tycker jag att dom som e unga o nya inom ''branschen'' ska få chansen (:
ja!
haha palla -.- tycker faktist han borde få chansen...det spelar ingen roll med dem andra tkr jag (oxå) :P
Men Linda då? Hon har ju också en "gammal karriär" eller vad man ska kalla det, men jag har inte hört någon gnälla på det? Åldersdiskriminering, eller vad är det frågan om?
Nej !
KLART!! Han sjunger ju bra ;)
låt han va me :S