BDB nu med stöd för IE9 och Windows Live!
Current thread - BDB nu med stöd för IE9 och Windows Live!
NICE!!!!
då kanske det är dags snart att se till att sidan fungerar korekt i FF också
gay
Alla ni som klagar på IE har nog inte provat IE9.. även om den fortfarande är i beta så slår den både Chrome och Opera (Firefox har jag inte provat, gillar inte FF) i hastighet just nu.. prova själva och sluta leva i det förgångna så slipper ni vara ännu ett offer för fördomar.
bevis? näst intill alla tester som görs GÖRS också med FISHTANK testet, vilket inte går att förlita sig på med tanke på att det är skapat FÖR just IE.
LÄS! Är det verkligen så svårt?!
bra!
Jag har aldrig - på någon sajt - sett en användarskara så fullkomligt befriad från förmågan att själva leta upp svar på sina frågor. Eller för den delen hålla sig till ämnet.
@BDB
Bra jobbat! Använder personligen inte IE, men bra jobbat nonetheless! Ni tycks ha prioriterat användarvänlighet högt, oavsett brower-val. Keep it up!
Ändrat 2010-10-31 14:15
@BDB
Bra jobbat! Använder personligen inte IE, men bra jobbat nonetheless! Ni tycks ha prioriterat användarvänlighet högt, oavsett brower-val. Keep it up!
Ändrat 2010-10-31 14:15
Där emot är jag totalt emot att man kan logga in med sitt MSN-konto då det är mer fejk ute än vanliga, och flera personer har flera olika mejl adresser vilket gör att man kan vara hur mycket dold man egentligen vill. så låt folk få välja om man vill kunna tillåta just msn inloggning.
'bra (Y)