Sen när tar admin ställning till 'oberoende undersökningar', som inte bara får dålig kritik, utan även saknar trovärdighet?
Det hela liknar en salig blandning ignoranta nonchalanter i kongregation som samlas kring kväljningarnas sympati - ni saknar helt och hållet belägg, men det stoppar er inte från att på ett ironiskt vis ge igen mot användarna.
Och användarna, de som hostar upp tillräckligt med närvaro för att skapa en balanserad samt familjär hemsida, de som ser till att ni över huvud taget har ett jobb i dagsläget, kan inte ha fel. Det är ni, crew, som måste anpassa er.
Men sen kan man ju även diskutera det här med passivt ställningstagande. Klart ni gör mothugg när folk kritiserar ert arbetssätt samt huruvida ni framställer pricksäkra test. Det är den vanligaste typen av strategi när man inte kan försvara sin punkt - att anfalla. Anfall inte era användare, det utnyttjas av riktiga bloggare och inte folk som säljer sig för media.
Tappar mer och mer respekt för er.
SOCLOG - Bäst om du vill växa som bloggare!
Current thread - SOCLOG - Bäst om du vill växa som bloggare!
Men gud alla kommer bara byta till soclog nu för att dom tror att dom ska få mer besökare -.-
hahahhahaha
Höhö.
Det jag är emot är att folk ser rubriken och utgår ifrån att det måste vara fusk.
Läser ni texten blir det lättare oftast:)
Sedan så förstår jag ju att vi inte kan ses som opartiska i det här sammanhanget. (Även om jag inte alls var överraskad av resultatet på något sätt).
MEN, varför inte göra det här testet själv?:) DET skulle vara 100% opartiskt.
Det jag är emot är att folk ser rubriken och utgår ifrån att det måste vara fusk.
Läser ni texten blir det lättare oftast:)
Sedan så förstår jag ju att vi inte kan ses som opartiska i det här sammanhanget. (Även om jag inte alls var överraskad av resultatet på något sätt).
MEN, varför inte göra det här testet själv?:) DET skulle vara 100% opartiskt.
Alltså, ni är fan idioter allihopa..
Suttit och läst igenom alla kommentarer och jag tycker fan synd om bilddagbokens Crew som ska sitta o försvara sig för något idiotiskt ni säger som ni inte ens tänkt igenom tillräckligt.
Suttit och läst igenom alla kommentarer och jag tycker fan synd om bilddagbokens Crew som ska sitta o försvara sig för något idiotiskt ni säger som ni inte ens tänkt igenom tillräckligt.
heej
hej hej
Ser ut att vara publicerat av Soclog, och är därför väldigt misstänkt. :p
vem vet han kanske bara ljuger
det är enkelt och göra så ju LOL
det är enkelt och göra så ju LOL
Roflmao!
Det här testet bevisar bara att det är fler som använder bdb och soclog. Inget annat.
Det här testet bevisar bara att det är fler som använder bdb och soclog. Inget annat.
Håller med, har också använt mig av blogg.se. Sen jag började med soclog har antalet läsare för mig säkert iallafall blivit minst dubbelt så många och jag anstränger mig inte direkt och är definitivt ingen "känd" bloggare. Sedan är soclog mer som en community än en vanlig blogg-site så då blir det lättare att hitta och bli hittad.
Inte bara det, hon får mer reklam här i "nyheter"-knappen också, vilket gör att hon får på tok för mycket besökare. (Videon då det var något om ett studiebesök i bdb's kontor).
Skapar hon däremot en ny soclog som inte ens ni känner till och andra så lär hon nog få betydligt mycket mindre besökare också.
Men annars, ett gott försök till att boosta Soclogg reklamen! :)
Skapar hon däremot en ny soclog som inte ens ni känner till och andra så lär hon nog få betydligt mycket mindre besökare också.
Men annars, ett gott försök till att boosta Soclogg reklamen! :)