Idag (tisdagen den 9 november 2010) och imorgon kommer sajten funka lite sådär och ibland inte alls eftersom vi måste flytta om lite servrar i vår serverhall.
Under själva flyttandet så kommer alltså vissa delar av sajten att sluta funka ibland, och ibland kommer hela sajten inte att funka alls, men inga av felen borde hålla i sig i mer än 15 minuter i taget. Håll ut! :)
Driftstörningar idag och imorgon
Current thread - Driftstörningar idag och imorgon
OBS! Bilden ovan är från när jag försökte bygga ett headset till en mobiltelefon, det är INTE såhär vi gör med våra servrar ;-)
Ändrat 2010-11-09 10:53
Ändrat 2010-11-09 10:53
Lycka till! ;>
Det är väl inget fel på bdb som det är nu?
Fan va ni alltid ska kladda med BDB? :S
Oki då vet jag :)
e det tvunget.. kan ni väl göra på nätterna
På nätterna sover de ju! De är inte mer människor än vi är.
Tycker sajten fungerar "lite sådär" någongång varje dag, tyvärr.
Agreed... Händer att Bdb vill inte vissa perioder med folk jag känner o mig själv ibland...
Men men, finns massa annat skit på internet som vi ungar sitter o steker
Men men, finns massa annat skit på internet som vi ungar sitter o steker
De är la bara helt onödigt? Är de bara jag som tycker att de är störningar hela tiden? De ända felet med bdb just nu är att de är helt dött, de ger bara små små små skillnader av att ni ändrar om.
Undrar vad folk klagar på.. det funkar typ alltid bra för mig, med undantag av uppladdningsrutan när man använder Chrome.
Ändrat 2010-11-09 11:30
Ändrat 2010-11-09 11:30
Många jobbar ju natt ;)
Det har gått sjukt bra, ingen nertid än. Dessvärre kan det bli lite nertid imorgon förmiddag.