Grattis diskopia -Vinnare i minitävlingen #frost!
Current thread - Grattis diskopia -Vinnare i minitävlingen #frost!
Betyder det att ni inte berättar vem finalisterna är imorgon, lördag 13/11 i "Vad får dig att stråla?" tävlingen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kommer det ändå vara 30st finalistbilder?
Kommer det ändå vara 30st finalistbilder?
ska inte vinnaren i en tävling som heter FROST vara en bild med just FROST???
tycker fel bild vann. den ska vara av frost, inte socker och lypsyl.
även fast det ser ut som det så har faktiskt folk gått ut i snön kanske, frusit och försökt. denna tjejen satt inne och bara la på lite skit på sina fransar.
detta handlar inte om avundsjuka, utan tycker bara att rätt ska vara rätt
även fast det ser ut som det så har faktiskt folk gått ut i snön kanske, frusit och försökt. denna tjejen satt inne och bara la på lite skit på sina fransar.
detta handlar inte om avundsjuka, utan tycker bara att rätt ska vara rätt
jag håller med helt och hållet.
fanns många riktigt snygga bilder med frost, och även kreativa, annorlunda sådana.
socker är inte frost liksom...
det ÄR en snygg bild, men kan inte gratulera när jag tycker det är så himla ovärdigt.
fanns många riktigt snygga bilder med frost, och även kreativa, annorlunda sådana.
socker är inte frost liksom...
det ÄR en snygg bild, men kan inte gratulera när jag tycker det är så himla ovärdigt.
ser UT? kanske det. men det fanns väldigt många bilder på RIKTIG frost.
Jag håller med de flesta som kommenterat här om att fel bild vann.
Bilden är otroligt kreativ och fin men det är inte frost, ser inte ens ut som det enligt mig. Jag tycker man ser direkt att det är socker. Tycker att om det är en tävling med temat FROST så ska det vara en bild på frost, ni borde hålla med.
I så fall borde ni ha bättre och tydligare regler om vad motivet på bilden ska vara, för detta är faktiskt inte rättvist mot de som var med och tävlade och faktisk tävlade med en FROST-bild. Det är synd att fel bild vann när det egentligen inte borde vara så.
Men jag menar det är ni på Bilddagboken som bestämmer, inte jag.
Men detta är mina åsikter och jag tror fler håller med!
Bilden är otroligt kreativ och fin men det är inte frost, ser inte ens ut som det enligt mig. Jag tycker man ser direkt att det är socker. Tycker att om det är en tävling med temat FROST så ska det vara en bild på frost, ni borde hålla med.
I så fall borde ni ha bättre och tydligare regler om vad motivet på bilden ska vara, för detta är faktiskt inte rättvist mot de som var med och tävlade och faktisk tävlade med en FROST-bild. Det är synd att fel bild vann när det egentligen inte borde vara så.
Men jag menar det är ni på Bilddagboken som bestämmer, inte jag.
Men detta är mina åsikter och jag tror fler håller med!
duktigt av er att låta en ICKE frost bild vinna? Det är inte ens frost på bilden >.> Kanske borde titta lite närmare på det innan ni röstar fram??
ser ut som en fejk !