jag håller faktiskt precis med. jag tycker inte ens att det ser ut som frost.
jag deltog och tog en bild på en gren med frost. där var det i alla fall verkligt.
Grattis diskopia -Vinnare i minitävlingen #frost!
Current thread - Grattis diskopia -Vinnare i minitävlingen #frost!
kände på mig det ;) ni får stoppa pressarna nästa gång!
Alltså.. Ni som kommenterar att fel bild vann, hur orkar ni? Visst, man ser klart och tydligt att det är socker, men det är kreativt gjort! Gratulera henne istället och var glada för hennes skull. Tänk er istället, hade ni själva kommit på den idén? Antagligen inte för då hade ni lagt ut just en sådan bild i tävlingen.
Och dig som jag citerade och alla andra.. Ni är bara avundsjuka för att inte eran bild vann.
Bättre lycka nästa gång säger jag bara!
gz
håller helt med
en bild som ska ha temat "frost" ska väll vara baserad på frost å inte socker! det är sjukt tycker jag.
en bild som ska ha temat "frost" ska väll vara baserad på frost å inte socker! det är sjukt tycker jag.
Ni borde diska vinnaren och ta en FROST bild. Kanske borde ta lite hårdare på reglerna och se va det verkligen föreställer?
colt
Vad ni än gör nästa gång jury: Ta reda på fakta och syna bilderna. Stackars dem som faktiskt kämpat med sina FROST bilder och blir slagna av en fejk bild som är med socker på >.< vilken skit
tycker att fel bild vannnnn!
det är ju inte änns frost ;(
det är ju inte änns frost ;(
håller me , det är jävligt sjukt ju ;(
x'ddd
x'ddd
Okej! Grattis till vinnaren! :D
Grattis
till vinnaren
till vinnaren
Temat för tävlingen var att fota något som hade med frost att göra, inte att ta en bild på frost.
STOR skillnad.
Så ni som klagar på att dom inte valde en bild med äkta frost på? -Buhu.
Ni var antagligen inte lika smarta och kreativa som tjejen, som kom på att hon kunde göra något som hade med frost att göra innomhus ^^
Hade ni varit det så hade ni sluppit frysa arslet av er. Så sluta klaga och gnäll och spy hatiska kommentarer, och inse fakta:
Bättre lycka nästa gång.
Tack och hej.
STOR skillnad.
Så ni som klagar på att dom inte valde en bild med äkta frost på? -Buhu.
Ni var antagligen inte lika smarta och kreativa som tjejen, som kom på att hon kunde göra något som hade med frost att göra innomhus ^^
Hade ni varit det så hade ni sluppit frysa arslet av er. Så sluta klaga och gnäll och spy hatiska kommentarer, och inse fakta:
Bättre lycka nästa gång.
Tack och hej.