Grattis till LillaBullen som vann "Vad får dig att stråla?"-tävlingen!
LillaBullen vinner en Canon PowerShot SX 210 och 2:a-pristagaren KRAU vinner en Canon IXUS 130. Dessutom så vinner 3:e-pristagaren Sou och 1:an och 2:an parfymen Britney Spears Radiance.
Klicka och kolla hur det gick för bilden du röstade på: http://bilddagboken.se/p/contestInfo.html?id=65
Ändrat 2010-11-25 09:41
Grattis LillaBullen!
Current thread - Grattis LillaBullen!
Grattis :D!
Wihoo man tackar :D
Åh, nämen en hästbild som vann. Konstigt!
Ifall majoriteten av alla användare på bilddagboken skulle vara typ knarkare istället för hästtokiga så är jag säker att en bild på en injektionsspruta tagen av en mobilkamera skulle vunnit tävlingen istället.
Men grattis till vinnaren! :D
Ifall majoriteten av alla användare på bilddagboken skulle vara typ knarkare istället för hästtokiga så är jag säker att en bild på en injektionsspruta tagen av en mobilkamera skulle vunnit tävlingen istället.
Men grattis till vinnaren! :D
grattis , tycker att din bild är sjukt fin. har även kollat din bilddagbok och tycker att du har jätte fina bilder ! :D
Så du jämför min kamera med en mobilkamera? Konstigt att det talats så bra om den..
Med tanke på att även ohästintresserade människor röstat på min bild (har för mig att det var några stycken) tror jag knappast att det enbart beror på hästen.
Tack för att du gav dig till att gratulera en vinnare som tydligen inte var värd det! :D
Du skrev mellan raderna att min bild var kass och det var enbart tack vare hästen som jag vann. Förlåt, men förstår inte hur man inte kan missuppfatta ditt meddelande.
Ja, det fanns säkerligen finare bilder med i finalen och överhuvudtaget.
Men... Det fanns ju en till hästbild med i finalen? Hur kommer det sig att inte den fick högre placering?
Din teori känns inte så trovärdig, ledsen.
Ledsen om jag lät otrevlig. Alla har vi åsikter och jag accepterar din, men ifrågsätta måste jag få göra.
Haha, det är lugnt. klart du kan få ifrågasätta och så! xD
Asså, det fanns en till hästbild, och det här är ju klart den bättre utav dem enligt mitt åtycke. Och hela tävlingen gick ju ut på att liksom ta en bild på ett motiv som får en att stråla. Och det är ju många här som strålar av hästar så att säga, då det var inte något konstigt att du vann ^^
Det var liksom inte medvetet negativt det jag sa från början xD
Asså, det fanns en till hästbild, och det här är ju klart den bättre utav dem enligt mitt åtycke. Och hela tävlingen gick ju ut på att liksom ta en bild på ett motiv som får en att stråla. Och det är ju många här som strålar av hästar så att säga, då det var inte något konstigt att du vann ^^
Det var liksom inte medvetet negativt det jag sa från början xD
grattis tjejen ! (:
RÖSTA på mej i tävlingen ÅRETS HÄST 2010 . (:
http://www.libresse.se/aretshast/?flashparamcontributionid=302585
http://www.libresse.se/aretshast/?flashparamcontributionid=302585
Tack så mycket för alla fina gratulationer! :)
Hamburgare <3
Tyvärr lilla vännen :)
Mille ska varken bli hamburgare eller hamburgekött. Dels är han ingen ko och dels kommer han när tiden är inne somna in på min gård och troligtvis grävas ner. :)