I natt släpper Blizzard den tredje expansionen "Cataclysm" till det massiva onlinespelet World of Warcraft. Vi vet att många BDB-medlemmar gillar WoW, men exakt hur mycket?
Förhoppningsvis så gillar några av er det så mycket att ni är i Stockholm, eller någon annanstans i Sverige, och köar till releasen vid midnatt! Om du är där så se till att ladda upp bilder som visar hur det är, på Sveavägen 39 i Stockholm eller var du än är och köar idag, och tagga dem genom att skriva #wow i bildtexten!
Taggfeed: http://bilddagboken.se/p/showTag.html?tagid=66
Ändrat 2010-12-06 13:44
Cataclysm! Köar du? #wow
Current thread - Cataclysm! Köar du? #wow
Ska ju köa i Sundsvall! Räknas inte det?! :P
Jodå!
nu kommer det bli massa icke-relaterade wowbilder i #wow-taggen som det blir med alla taggar ;s
OnT: skulle vara kul att köa :) men det är lite långt till stockholm från katrineholm :p
OnT: skulle vara kul att köa :) men det är lite långt till stockholm från katrineholm :p
klart som fan man ska köa! :D
Då kanske man ser dig där, ska köa så hårt att kön kmr gå sönder!
njae, det är ju en bit från Finland till Stockholm men jag köar i Helsingfors! :D
Sen så är det ju underbart att man är ledig tills på onsdag, så man hinner dra ifrån lite i level! :D
Ah fan, load 'em up people!
Det räknas, vi ändrade lite i nyheten!
hade jag inte jobbat kväll hade jag varit den första paladinen på darksorrow till 85!
Ladda upp bilder från tältet!
Klart jag köar i Kristianstad.
FaIL!!"#!"#!
Ja ladda ner kan köra kl 11 ;D nooobs!!!#"!"!#!"!
Ja ladda ner kan köra kl 11 ;D nooobs!!!#"!"!#!"!
Collectors edition såklart!
Det blir worgen för mig, helt värt köandet :D