Cataclysm! Köar du? #wow
Current thread - Cataclysm! Köar du? #wow
Hittade ett exemplar i Göteborg i lördags
"...på Sveavägen 39 i Stockholm eller var du än är och köar idag..."
Ja jag har ju redan köat klart, fick mitt kl.18.00 idag... tillsammans med en låda föreställande fodralet stor som min torso (bara en låda, inget annat) och en poster! Länge leve Visby!
Tja, somliga fick ju det köpt online av en kompis!
Ja själv sitter man och köar i själva spelet då det är många som skall in samtidigt =(
Hmm.....
Vad ska man säga?
SJUKT JÄVLA NICE MED CATACLYSM!
MEN! Jag Blev av med min macbook, d.v.s jag fick köpa en billig skithög.
Vill ni veta vad som hände när jag körde wow och råkade ha igång Photoshop samtidigt på den?
Den kraschade -.- xD
Har vetat i FLERA månader att wow kommer släppas på min FÖDELSEDAG, det släpptes i Sverige endast 2h exakt innan jag fyllde 15.
Ska spara i 1ÅR till en Alienware eftersom jag inte får presenter och sån..
Kommer att ha tappat jävligt mkt och ligga en del bakom er andra..
Hu kommer jag fira födelsedagen då?
Köpa min smörgåstårta, dricka min julmust, vattenpipan?, och upp på forumen och på lilla TS och snacka med servern och se vilka som behöver hjälp (självklart blir det pre-cataclysm)
Vad ska man säga?
SJUKT JÄVLA NICE MED CATACLYSM!
MEN! Jag Blev av med min macbook, d.v.s jag fick köpa en billig skithög.
Vill ni veta vad som hände när jag körde wow och råkade ha igång Photoshop samtidigt på den?
Den kraschade -.- xD
Har vetat i FLERA månader att wow kommer släppas på min FÖDELSEDAG, det släpptes i Sverige endast 2h exakt innan jag fyllde 15.
Ska spara i 1ÅR till en Alienware eftersom jag inte får presenter och sån..
Kommer att ha tappat jävligt mkt och ligga en del bakom er andra..
Hu kommer jag fira födelsedagen då?
Köpa min smörgåstårta, dricka min julmust, vattenpipan?, och upp på forumen och på lilla TS och snacka med servern och se vilka som behöver hjälp (självklart blir det pre-cataclysm)
Köpte worgen och goblin musmattorna. Har redan kirrat Collectors Edition på nätet
jag har köat, jag har köpt spelet, och nu liras det utav satan!! :D så jävla nice! gratis t-shirt var ju fan inte helt fel heller! :DD
World of Warcraft! <3
World of Warcraft! <3
Nej, Finns så mycket bättre där ute.
em fan köar inte ?? xD .
kuung wow
tänker stå utan för OnOff när de öppnar
Jag väntade 6timmar! sov i tält precis utanför affären! kungligt! jag och sex polare. nu har mamma köpt hem ett flak eneridricka till mig. HAr tagit ledigt från skolan hela veckan! jag blir den första waarlocken på stormscale! Better be going!
JA ME!:)
nej