My Chemical Romance - Tävla om biljetter!
Current thread - My Chemical Romance - Tävla om biljetter!
du kan suga kuk
fast jo, kan faktiskt förstå att justin bieber fans inte gillar my chemical romance så mycket
Kul att typ hälften av alla kommentarer bah, nej sug kuk, dom suger osvosv
NI suger, om ni fan bara ska sitta här och klaga på band ni inte ens gett en chans, för om man ger my chemical romance en chans och man inte är helt jävla efterbliven fattar man fan vad som är så underbart med dom.
my chemical romance, var, är och förblir föralltid världens bästa band
NI suger, om ni fan bara ska sitta här och klaga på band ni inte ens gett en chans, för om man ger my chemical romance en chans och man inte är helt jävla efterbliven fattar man fan vad som är så underbart med dom.
my chemical romance, var, är och förblir föralltid världens bästa band
Meet my fucking battle axe chemical romance douche
Jag älskar dom <33
Inget skitband direkt ;)
Inget skitband direkt ;)
Alltså om alla nu tycker dom e 'kassa' varför gå in och ödsla tid på att slänga skit? ÄLSKA MCR :D
Vem vann då? ^^ D:
HHAHAHAA! det är den 15.. vart fan e vinnaren? :) <3
N'R KOMMER VINNARNA?
haha har du tävlat? :')
Vore kul att veta när vinnarna kommer :)
deltog för skojjs skulldå jag lyssnat på dem sen starten
gillar inte nya skivan lika mycket som det äldre, men sen går de inte riktigt att jämföra då det är två olika sound. men den är inte dålig :)
Thumbs up!
deltog för skojjs skulldå jag lyssnat på dem sen starten
gillar inte nya skivan lika mycket som det äldre, men sen går de inte riktigt att jämföra då det är två olika sound. men den är inte dålig :)
Thumbs up!
Haha undrar fan jag med xd
När säger dem vem som vann biljetterna? Börjar ju bli smått orolig och btw varför kommertarar alla att dom hatar MCR, kommentera inte om du hatar dom!
vem vann? .__.
När avslutas tävlingen egentligen?