Som vanligt så var det en tuff match, men vi säger grattis till weraan som vann #lookalike-tävlingen med sin Lady Gaga-bild!
Nu blir det en liten paus i minitävlandet fram till på måndag. Mer info kommer!
Vinnare i #lookalike: weraan!
Current thread - Vinnare i #lookalike: weraan!
Grattis!
Typiskt då! Grattis, fett likt
grattis ;)
Grattis,det var likt Lady Gaga ;D
Grattis, men samtidigt , vafan det är väll en tävling som inte ska involvera massa smink ? det där kan ju vem som helst göra :D
Lawia jag håller med dig ganska mycket. Men bara så du vet tillhör du fel kön Dom sista gångerna jag följt tävlingar lite är det tjejer som vinner. Aldrig pojkar! Och i detta fallet var det väl en FOTOTÄVLING och inte en SMINKTÄVLING i tävlingen frost vann en tjej med socker vad det har med frost att göra vet jag inte! Det är ingen idé om man är kille.så enkelt ha det bäst :)
Hon var rätt lik, har dock en kompis som är sjukt jävla lik lady gaga och får höra det heela tiden (och kallas det ibland), kom dock på i efter hand att man kanske skulle vart med och tävlat meden bild på min vän x(
Måste hålla med det där om sminket, jag hade kunnat sminka mig som en känd black metal artist och då hade det också varit identiskt, jag tycker den snubben med obama är sjukt lik dock.
grattis
Mycket likt, bra jobbat och grattis!
jag trodde att det var harry potter... med tanke på blixten liksom :x
Grattizz
Grattizz