Öppen beta!
Current thread - Öppen beta!
mankan inte byta teken snitt :/
Saker som att man inte kan byta teckensnitt och färg, det är såklart sådana saker som kommer att fixas snart.
Sedan tar det alltid en liten stund att vänja sig vid nya saker, så ge det nån dag så ska ni se att det inte alls är så klurigt:)
Sedan tar det alltid en liten stund att vänja sig vid nya saker, så ge det nån dag så ska ni se att det inte alls är så klurigt:)
Jag klickade på den och testade den men jag gillade den inte så mycket :(
Skulle vilja ha tillbaks den gamla jag hade innan men jag vet inte hur man gör,
Skulle du kunna ge mig en beskrivning eller något för jag vill värkligen ha den gamla igen, snälla hjälpp mig med att få den gamla igen :)
Tack på förhand (hoppas jag)
:)
Skulle vilja ha tillbaks den gamla jag hade innan men jag vet inte hur man gör,
Skulle du kunna ge mig en beskrivning eller något för jag vill värkligen ha den gamla igen, snälla hjälpp mig med att få den gamla igen :)
Tack på förhand (hoppas jag)
:)
Vad är det du inte gillar med den?
Det finns en stor fin svart knapp på framsidan för att gå tillbaka till den gamla:)
Det finns en stor fin svart knapp på framsidan för att gå tillbaka till den gamla:)
Jag verkligen bara hatar den nya.. Behåll den gamla.
HUR MARKERAR MAN ALLA BILDER SOM VISADE PÅ DEN NYA!? :o
När det gäller presentationen så hoppas jag att den fullständiga versionen har en möjlighet att ha en enfärgad bakgrund på profilen, om man inte vill ha ett foto där men vill slippa den tråkiga default-bilden.
alla menyer är helt vita och det segar ihop hela datorn, värdelöst.
värdelöst att ni har gjort den som facebook, så fort man gör något så kommer det upp på ALLAs sidor, om man inte vill det då?
-.-'
värdelöst att ni har gjort den som facebook, så fort man gör något så kommer det upp på ALLAs sidor, om man inte vill det då?
-.-'
Hatar den verkligen sjukt mycket.. ! + mega lagg :S (sen kanske bara för mig så hör man hur grejer laddas på sidan hela tiden när man rör musen xD)
men iaf.. hata hata hata..
måste ni verkligen byta? ._.
men iaf.. hata hata hata..
måste ni verkligen byta? ._.
Omg då suger det verkligen..
Klart man kan se om någon är online, det finns en fin liten ikon som är grå om personen inte är online, och blå annars:)
Jobba mer på hur man kan ändra sin profil. Inte kul att bara ha samma text snitt, färg, storlek. Jobba på det!!! Annars tycker jag den är fin, inget lagg heller.
DET är fruktansvärt viktigt att man kan göra!!
Alla verkar eniga..
inte bra alls!
usch nej... OM DENNA BLIR 'FÖRALLTID' TAR JAG + NOG MÅNGA MED MIG, BORT MITT KONTO..
love u admin x)
inte bra alls!
usch nej... OM DENNA BLIR 'FÖRALLTID' TAR JAG + NOG MÅNGA MED MIG, BORT MITT KONTO..
love u admin x)
jag lovar och svär... att sluta med bdb om det blir sådär. -_-' jeezuz.