Ska det vara så?
Jag har ju en asbra låttext på min sida, som jag vill ska SYNAS.
Kommer vi alltid vara begränsade till denna pyttelilla ruta att skriva i?
Öppen beta!
Current thread - Öppen beta!
Shit, bilddagboken är nog de enda som lyckas faila mer och mer för varje design. Inse fakta, ta tillbaka den första, det var den enda som var bra -_-
den är för rörig! värsta wannabee facebook sidan!
det som är skönt med bilddagboken är att den bara har "en" funktion!
och nya händelser-knappen borde inte visa siffror för hur mycket som hänt, man orkar inte titta på alla bilder som ens kompis har kommenterat, den borde bara lysa, inte visa antal.
det som är skönt med bilddagboken är att den bara har "en" funktion!
och nya händelser-knappen borde inte visa siffror för hur mycket som hänt, man orkar inte titta på alla bilder som ens kompis har kommenterat, den borde bara lysa, inte visa antal.
otroligt dålig sida! snygg kanske men dålig dålig!
Du vill alltså att det ska så här: http://utveckling.bilddagboken.se/p/show.html?id=294475287
Eller? :)
Eller? :)
Fantastisk design! vart är min gilla knapp?
byt till den nya snart. presentationen var ascool. Det ända var väl att man tydligen inte kunde ha så lång text. Men det gör inget. Det blir mer stilrent då kanske.
byt till den nya snart. presentationen var ascool. Det ända var väl att man tydligen inte kunde ha så lång text. Men det gör inget. Det blir mer stilrent då kanske.
Presentationstexten är tänkt att hållas ganska kort. Ett par rader om vem man är bara.
Kul att du gillar designen :)
Kul att du gillar designen :)
Nejnej, gillade vissa saker, men jag uppskattar om den hölls som den var. Lägg till mer funtioner så att man kan välja färger och sådant på sin sida mer istället. Bra svenska, jag är trött, men ni förstår säkert vad jag menar.
Jag tycker inte alls om den nya bdb....
Du kan inte tänka dig att var lite mer konstruktiv? Vad är det du inte gillar? Att bilderna är större?
Vad, förutom "Händelser" på vännersidan, är som Facebook?
Designen på sidan var ganska okej, men att ni tog bort en viss viktiga
funktioner till exempel det med att ha förkorta texter, inte kunna ändra storlek på texten & färg, mm..
Eran så kallad ''Beta'' är för lil ''facebook'' och det gillas inte, jag har inget emot facebook men ni har ju typ gansla likadant med det att man ser vad andras vänner kommenterar och sånt, det gillas inte!
Behåll den gamla tycker jag, om ni programmerar om hela sidan så man inte kan välja vilken design man
vill ha, så kan jag räkna mig med att mer än 25% av BDBS kommer att ryka bort!
Vet att ni inte lyssnar på allt klagande men iallafall, ni vill ju ha all medlemmars åsikter , om jag missuppfattat det hela rätt?
Då borde ni ju också lyssna på dom, drygt 90% av alla inlägg här har varit klagande,
så ni som BDB personal borde ju fatta att vi medlemmar gillar den inte!
Sen så kommenterar ni bara tillbaka något skyddande för er , till exempel: ''Ja det kommer att finnas'' '' Ja men dom är inte viktiga '' '' Ja men ni kommer vänja er med den nya designen ''
Skärp er förfan, ingen vill nästan ha den bara några som inte direkt fattar..
Bara och respektera våra tankar och åsikter!
Lite rättare och kortare sagt bara :
Den nya designen= färre medlemmar och mindre medlemskap!