Hatar den!
EN orsak är att allting ska tydligen va blått nu!
De e ju typ så att killarnas färg e blå å tjejernas e rosa,
så tycker att alla sidor e så trista när man inte kan byta färg!
men som ja sa; detta e bara en orsak!
den nya stinker liksom facebook!
BYT INTE!!!
Öppen beta!
Current thread - Öppen beta!
Den är jätteful :D
Helt vitt i Opera :s
Varför har ni gjort ett nytt?
JAG HATAR DEN SÅMYCKET SÅ JAG SPYYYYR!
NEJ TACK, behåll som den e
Ni som är BDB personal,
nu så har ni fått bevis avv BILDDAGBOKARE att den nya designen suger hårt!
Drygt 55 kommentarer och varende av dom har vart klagande-.-!
Erat vall om ni vill behålla oss BDBS kvar,
publicerar ni den nya desigenen så kan jag råkna mig med att ni förlorar drygt 25% av bilddagbokarna..
/
nu så har ni fått bevis avv BILDDAGBOKARE att den nya designen suger hårt!
Drygt 55 kommentarer och varende av dom har vart klagande-.-!
Erat vall om ni vill behålla oss BDBS kvar,
publicerar ni den nya desigenen så kan jag råkna mig med att ni förlorar drygt 25% av bilddagbokarna..
/
den sidan var varkligen inte alls bara
den gammla sidan är mycket bättre en den nya tycker jag
den gammla sidan är mycket bättre en den nya tycker jag
Hur kommer man till forumet med betan då? Jag hittar ingen länk hit alls, så jag fick ändra tillbaka till gamla bdb för att hitta hit.
Ändrat 2011-01-03 17:06
Ändrat 2011-01-03 17:06
^
tycker den är lite rörig, behåll den gamla!
Gillar den. Helt klart. Lite för djupt blått överallt bara. Men sådant går att ändra i ett nafs. Ser fram emot att man kan ha så stora bilder också. 720 är nämligen exakt samma bredd som vad jag sparar alla mina bilder till i i min dator.
FYFAN
Hahahahhaha! XD
nej jag gillar den absolut inte! det enda som är bra är att man kan se bilderna större, den nuvarande designen e mkt bättre! plus att jag gillar inte heller hur presentationen är,man kan ju inte bestämma förg på texten eller ha bilder hur man vill D:
En sak till jag kom på. Jag gillar den gamla funktionen där man kan ladda upp flera bilder, granska dem och sätta rubrik på dem. Det bidrar till en personlig touch.
Som många sagt - "JAG HATAR DEN" - Fast i lite mer utvecklad form..
Funktionerna osv gillas, MEN för helvete det där är nog det fulaste många beskådat på länge!!
Låt BDB få se ut som BDB! ):<
Funktionerna osv gillas, MEN för helvete det där är nog det fulaste många beskådat på länge!!
Låt BDB få se ut som BDB! ):<
Gillar att man kan se bilderna större. Annars är det ju bara rörigt och för blått.