DEN SUGER!
Ser ju förihelvete ut som facebook!
Byt inte, då tar jag bort min bdb!
Öppen beta!
Current thread - Öppen beta!
Säger som någon tidigare! Behåll den gamla och börja om från ruta 1 om ni ska ha en ny...
Den är ganska okej. Det enda jag hängde upp mig på att den var ganska rörig och ikonerna var för stora imo.
Men som någon sa, verkar man inte kunna se bilder från sin egen stad, längre? Eller?
Men som någon sa, verkar man inte kunna se bilder från sin egen stad, längre? Eller?
Personligen gillar jag den inte.. Tycker det blev lite för mycket facebook av det hela..
Dock är det bra att man kan se bilderna större, annars bara rörigt
Ändrat 2011-01-03 17:43
Dock är det bra att man kan se bilderna större, annars bara rörigt
Ändrat 2011-01-03 17:43
HATAR DEN
D: wtf byt inte va fan !! D:<
Mycket stora förbättringar. Bilduppladdningen är smidigare, designen renare. Alltid blir det sånt ramaskri när en ny design dyker upp, men när allt kommer omkring så är det endast förbättringar allting.
En del barnsjukdomar förstås, men det är ju som sagt en BETA vi pratar om här. Det är inte hugget i sten.
Jag hittar fortfarande inte forumet? I övrigt är det väldigt lätt att hitta och bilduppladdningen fungerar smidigt. Jag kunde inte komma in på forumet alls via betan. Detta skrivs på "gamla" bdb.
En del barnsjukdomar förstås, men det är ju som sagt en BETA vi pratar om här. Det är inte hugget i sten.
Jag hittar fortfarande inte forumet? I övrigt är det väldigt lätt att hitta och bilduppladdningen fungerar smidigt. Jag kunde inte komma in på forumet alls via betan. Detta skrivs på "gamla" bdb.
jag vill ha gamla billddagboken och säger ni att det är lättare i den nya bilddagboken så är det ett fail !!!!!!
den sög stenhårt..
Jag kan till skillnad från andra gaphalsar här hantera förändringar och framförallt uppskatta positiva sådana. Jag älskar den nya designen och de nya funktionerna. Man ser direkt att det är en sida som handlar om bilder, mycket prydligt och tydligt (nu rimmar jag till och med).
Tycker däremot geotaggning är en ointressant funktion som fått oförtjänt stort utrymme under varje bild men det går säkert att välja bort den när allt är klart? :)
Edit: En tanke som är adresserad personen som klagade på stora ikoner. De stora ikonerna och den nya fokusen på bilder har med all säkerhet att göra med fokuseringen på mobila enheter såsom mobiltelefoner, iPad och diverse minidatorer. Man vill nog göra sidan lätt att navigera under förutsättningarna som är på väg upp med raketfart (små skärmar med pekkänslighet).
Ändrat 2011-01-03 18:01
Tycker däremot geotaggning är en ointressant funktion som fått oförtjänt stort utrymme under varje bild men det går säkert att välja bort den när allt är klart? :)
Edit: En tanke som är adresserad personen som klagade på stora ikoner. De stora ikonerna och den nya fokusen på bilder har med all säkerhet att göra med fokuseringen på mobila enheter såsom mobiltelefoner, iPad och diverse minidatorer. Man vill nog göra sidan lätt att navigera under förutsättningarna som är på väg upp med raketfart (små skärmar med pekkänslighet).
Ändrat 2011-01-03 18:01
Neeee jag tkr inte om detta, bli INTE som FB.. behåll d gamla, precis som den är !
jag hatar den har den gamla ist!
Jag tycker inte om den nya. tycker att den gammla ska få bli Bilddagboken, den andra påminner om Facebook
Neeeej neeej nej, bli inte som FB.. behåll den gamla, precis som den är !!
Asså nej nya är helt okej. Men designen alltså färgen är ful !
Det borde vara så att man får välja färg på sin design själv.
Sedan profilen är värdelös hur gammal man är och vart man kommer ifrån är ju borta.
Jag har haft ca 4 bilddagböcker p.ga att velat börja om , det finns inget där alla bilder man lagt upp tas bort utan man får ta dag för dag & då har jag gjort så att jag börjat om.
Jag har haft bilddagboken sen 2008 & det har hänt en hel del.
Men tips
Bättre design, alltså färg på bakrund . lite mer sådant som är häftigt. Annars är det bra !
Skapa nya delar i bilddagboken.se som kan locka mera att fortsätta använda och locka nya. t.ex
Som chattforum där man kan skriva med dom som är online,spel,mera tävlingar. Paint !?
Ta del av vad folket på hemsidan tycker det hjälper.
Den nya designen är helt okej.
Det borde vara så att man får välja färg på sin design själv.
Sedan profilen är värdelös hur gammal man är och vart man kommer ifrån är ju borta.
Jag har haft ca 4 bilddagböcker p.ga att velat börja om , det finns inget där alla bilder man lagt upp tas bort utan man får ta dag för dag & då har jag gjort så att jag börjat om.
Jag har haft bilddagboken sen 2008 & det har hänt en hel del.
Men tips
Bättre design, alltså färg på bakrund . lite mer sådant som är häftigt. Annars är det bra !
Skapa nya delar i bilddagboken.se som kan locka mera att fortsätta använda och locka nya. t.ex
Som chattforum där man kan skriva med dom som är online,spel,mera tävlingar. Paint !?
Ta del av vad folket på hemsidan tycker det hjälper.
Den nya designen är helt okej.