Öppen beta!
Current thread - Öppen beta!
Tycker den är bra, saknar att man inte kan ändra font och så på bildtexter bara. Och ändra tema också.
sorry, men nej tack. Dessutom laggade den min dator. Den normala är bättre.
Ni har gjort ett bra arbete, skall bli spännande att se den "färdiga" versionen. Vänligen, Leonard
Fyyyy!
Jag tror att alla lägger ner sina bdber.
Jag gillade absolut inte den nya designen den var komplicerad och tråkig!
Nästan alla sider ser ut så ingen vill det äns!
Isåfall kan ni ha en-dags prov på den och se vad folk tycker.
Jag tror att alla lägger ner sina bdber.
Jag gillade absolut inte den nya designen den var komplicerad och tråkig!
Nästan alla sider ser ut så ingen vill det äns!
Isåfall kan ni ha en-dags prov på den och se vad folk tycker.
Sjukt ful och jag själv blev bara rörig i huvudet, jag fattade inte hur allt fungerade och vart allt fanns O.o Behåll den som det är nu.
Jsg tyckte att den är verkligen för rörig och man vet verkligen inte vart man ska ta vägen när man är. och förvirrande med hur mycket fönster som helst! jag tycker man ska behålla det som är nu. eller att man åtminstone får välja att använda gamla versionen.
4 Ord "AVSKYR DEN NYA DESIGNEN"
Ändrat 2011-01-03 21:44
Ändrat 2011-01-03 21:44
hatar den !!!!!!!
Ful, rörig och för mycket facebook. Nej tack!
Som någon annan nämnde, textformatering på bildtexter och presentationen skulle uppskattas. Tycker även att default när man går in på sina vänner borde vara att hamna i vännerlistan, inte se alla vänners händelser.
Annars, mycket trevligt med större bilder. Bra jobb för att vara en beta!
(Förresten tycker jag det är jätteroligt att folk gnäller på att den ser ut som facebook. Tycker alla verkligen att facebook är så hemskt?)
Annars, mycket trevligt med större bilder. Bra jobb för att vara en beta!
(Förresten tycker jag det är jätteroligt att folk gnäller på att den ser ut som facebook. Tycker alla verkligen att facebook är så hemskt?)