Har du en systemkamera? Se till så att dina bilder når sin fulla potential!
Om du nytecknar eller förlänger* BDBHD så kostar det bara 5 kr/mån för 3 månader. Du betalar 15 kr och får 3 månader! Skaffa BDBHD!
*Om du vill förlänga befintlig prenumeration för det här priset så måste du göra som när du köpte första gången, då läggs 3 månader till på din nuvarande prenumerationstid. Automatisk förlängning kostar fortfarande 20 kr.
Erbjudandet gäller t o m 2011-01-09
Har du systemkamera? Skaffa BDBHD!
Current thread - Har du systemkamera? Skaffa BDBHD!
vavavaadådå
En aning jobbigt att man ska bekräfta 3 gånger via sms, och sen fattar jag inte heller, prenumeration, kommer de fortsätta dra pengar från mobilräkningen om man inte stoppar den nu efter detta erbjudandet?
@Proclaim ja, godkänner man en prenumerationstjänst hela 3 gånger så kommer en prenumeration aktiveras och pengar kommer dras :-) På BDBHD-sidan (du hittar den i genvägar) så kan du läsa mer om hur du avaktiverar.
@Dixetia Du listade säkert ut det, men du kan så klart göra som när man beställer för första gången och lägga på 3 månader till för det lägre priset :-)
@Dixetia Du listade säkert ut det, men du kan så klart göra som när man beställer för första gången och lägga på 3 månader till för det lägre priset :-)
Synd bara att storleken på dom sk HD-bilderna inte ens verkar vara stor nog att göra min mobilkamera rättvisa..
varför tar ni pengar för detta? :O
Okej, så när dessa 3 månaderna är slut måste jag stoppa prenumerationen då om jag inte vill att ni ska fortsätta ta pengar från kontot?
lol
Jag tänker ju inte betala mer för att jag redan köpt för fullpris, så desperat är jag inte :P
Fast jag förstår inte heller varför HD kostar pengar.
Och i BETAN så är bilderna väldigt mycket större och i bättre kvalitet så det känns som att det är en onödig grej sen när ni faktiskt byter layout på hemsidan.
Fast jag förstår inte heller varför HD kostar pengar.
Och i BETAN så är bilderna väldigt mycket större och i bättre kvalitet så det känns som att det är en onödig grej sen när ni faktiskt byter layout på hemsidan.
In på länken klicka på reklamen 2-3 gånger och vips du en guide på hur du kan tjäna lätta stålar.
http://lattastolar.tk
http://lattastolar.tk
Nice
nice=bra eller?