Nya teman i nya Bilddagboken!
Current thread - Nya teman i nya Bilddagboken!
okej trevligt
tycker nya designen är bra! så lättnavigerat och enkelt. så när forumet kommer där byter jag direkt till den.
Nu BDB suger allt!!!!!!!!=O
Dåligt att visa namn, o att man inte kan ändra texten på bilderna eller textfärgen till vit elr svart, suger verkligen.
Skrattar ut högt!
Varför måste allt vara så j***a avancerat? Kan man inte bara ha den gamla simpla versionen som man fattade innan, finns väl fördelar med det nya men jag ser mest bara nackdelar.
Keep it simple och skit i att avancera allt så j***a mycket..!
Peace.
Varför måste allt vara så j***a avancerat? Kan man inte bara ha den gamla simpla versionen som man fattade innan, finns väl fördelar med det nya men jag ser mest bara nackdelar.
Keep it simple och skit i att avancera allt så j***a mycket..!
Peace.
Nya BDB suger ej, bara ni som har dålig smak. Dom har jobbat hårt med det så uppskatta deras arbete. Det är mycket bättre och lättare än förut. Man kan även ändra om man vill visa sitt riktiga namn eller BDB Namn. Allt är möjligt, jag rekommenderar att ni använder Explorer 9 eller Chrome så skulle det förhoppningsvis gå bättre.
Haha vafan är du go i huvet eller? XD
Fan vad löjlig du är. Om BDB betyder så lite för dig så är det ju ingen förlust... =/
Ah det är ju bra... NOT.
"Visa riktigt namn istället för användanamn"
...va? Har man väl för fan kunnat göra hela tiden, bara att SKRIVA SITT RIKTIGA namn kanske. Men varför man vill det fattar jag inte, inte svårt för psykopater att hitta en och veta vem man är dådirekt.
...va? Har man väl för fan kunnat göra hela tiden, bara att SKRIVA SITT RIKTIGA namn kanske. Men varför man vill det fattar jag inte, inte svårt för psykopater att hitta en och veta vem man är dådirekt.
Um, vad är det för fel på att ha möjligheten att använda sitt riktigt namn?
Det är ju inte så att vi kommer att tvinga någon:)
Det är ju inte så att vi kommer att tvinga någon:)
Det var det fulaste jag sett.
Jag höll på att flippa ur när jag råkade trycka på "testa den nya design"-knappen av misstag. Varför försöka efterlikna Facebook? Inte originellt över huvud taget.
Kände mig frälst när jag slutligen hittade "byt tillbaka"-knappen.
Jävligt fult.
Jag höll på att flippa ur när jag råkade trycka på "testa den nya design"-knappen av misstag. Varför försöka efterlikna Facebook? Inte originellt över huvud taget.
Kände mig frälst när jag slutligen hittade "byt tillbaka"-knappen.
Jävligt fult.
Men hallåååååå GUUUL!?
Något ni absolut inte behöver är att man ser vilka "vänner" ens kompisar har på sin lista eller vilka bilder dom kommenterar.
allt det här med vad man gjorde 2010 är också too much.
små onödiga grejer som ingen ens orka att bry sig om.
och det ÄR bra att man får välja att visa sitt användarnamn eller riktiga namn..
Däremot vill Jag faktist BE ER TÄNKA PÅ EN SAK som kommer göra det mer personligt.
Förstår att en dag kommer vi inte kunna ha kvar den versionen som är nu utan hela siten kommer att präglas av den nya.
Jag älskar allt som kan göra det man skriver "finare".
ni borde verkligen ha kvar, att man kan välja alla dessa skrifter/textavsnitt som ni har (inkls symboler), storlek, färg etc
det har blivit ett mer liv, och gud ja ni får absolut inte ta bort så att man kan skriva hur långa inlägg som helst. det är det bästa med er site, då vissa av oss faktist inte har skaffat oss en blogg utan fortsätter att skriva av oss här.
ni ska tydligen plocka bort presentationen också till något enkelt. men kan man inte få välja där också om man vill ha det "som ni har lagt fram nu" eller det som finns sedan gammalt, lägga in bilder från sin bdb, skriva texter mm
PERSONLIGT! Jag älskar att skapa, det skulle bara kännas att ni plockar bort en del av mig.
Jag vande mig väldigt bra till den bdb ni skapade senast, och trodde att ni skulle bevara det, för det var enkelt och inte för likt någon annan site, det fick en att trivas.
Jag har inte skaffat mig facebook och vill ha ett val till att ha en number 1 site som inte är som någon annan. Det är ju nåt man lever för :)
Deep shit! I know haha ;)
Men bevara det som ÄR bra!
allt det här med vad man gjorde 2010 är också too much.
små onödiga grejer som ingen ens orka att bry sig om.
och det ÄR bra att man får välja att visa sitt användarnamn eller riktiga namn..
Däremot vill Jag faktist BE ER TÄNKA PÅ EN SAK som kommer göra det mer personligt.
Förstår att en dag kommer vi inte kunna ha kvar den versionen som är nu utan hela siten kommer att präglas av den nya.
Jag älskar allt som kan göra det man skriver "finare".
ni borde verkligen ha kvar, att man kan välja alla dessa skrifter/textavsnitt som ni har (inkls symboler), storlek, färg etc
det har blivit ett mer liv, och gud ja ni får absolut inte ta bort så att man kan skriva hur långa inlägg som helst. det är det bästa med er site, då vissa av oss faktist inte har skaffat oss en blogg utan fortsätter att skriva av oss här.
ni ska tydligen plocka bort presentationen också till något enkelt. men kan man inte få välja där också om man vill ha det "som ni har lagt fram nu" eller det som finns sedan gammalt, lägga in bilder från sin bdb, skriva texter mm
PERSONLIGT! Jag älskar att skapa, det skulle bara kännas att ni plockar bort en del av mig.
Jag vande mig väldigt bra till den bdb ni skapade senast, och trodde att ni skulle bevara det, för det var enkelt och inte för likt någon annan site, det fick en att trivas.
Jag har inte skaffat mig facebook och vill ha ett val till att ha en number 1 site som inte är som någon annan. Det är ju nåt man lever för :)
Deep shit! I know haha ;)
Men bevara det som ÄR bra!
Assow,dom nya färgerna suger..T.T
Jag vill ha kvar dom andra färgerna,och ha kvar den gamla bdb!!!!!!!!
Jag vill ha kvar dom andra färgerna,och ha kvar den gamla bdb!!!!!!!!