Nya teman i nya Bilddagboken!
Current thread - Nya teman i nya Bilddagboken!
finns det ingen länk till forumet i nya designen? eller så ser jag den inte?
så sjuuuuuuuuukt wb facebook -.-
jag gilllar den bdb som e nu :OOOOO
jag gilllar den bdb som e nu :OOOOO
nej inte den nya ha som det är
"Visa riktigt namn istället för användanamn."
För att alla använder sitt riktiga namn på den här sidan amirite?
*facepalm*
Gör om, gör rätt.
För att alla använder sitt riktiga namn på den här sidan amirite?
*facepalm*
Gör om, gör rätt.
Men lol wtf,tänkte "ja kan väl kolla hur nya designen ser ut". Såg först ut som någon 14-åring hade designat skiten med alla knappar och gubbar och skit var typ rosa och bubbelformade? Så gick jag in på mina vänner (där dessutom stod att jag hade 1743 nya händelser och tänkte "wtf?") där det stod ALLT om vad mina kontaker gör,vilket jag skiter blanka fan i. Tänkte bara "NOOOOOO D:" och tryckte på "tillbaka" i ett försök att komma bort från denna hemska design. Snälla,skaffa ett eget koncept istället för att härma fejjaN.
MEN FÖR HELVETE BDB !!!! Man ska ju fan ha användarnamn !! Allt kommer bli mkt tråkigare .... Säger bara att jag tror JÄV*IGT många kommer ta bort sina konton ! PLEASE !
kommer bara till nya startsidan då inte till forumet på den nya designen...
Asså, Ska man få fler färger att välja mellan för att få fler att välja den nya bdb:n elle ._. Löjligt. Den e ju bra som den e. Allt behöver inte vara Wannabe fb ._. det e ju det som e vitsen med att det e en helt annan sida ._.
Tkr det blir för personligt om ens riktiga namn syns :S särskilt om det e både för- och efternamn :S
hmm, skulle vilja påstå att ni gärna får behålla valmöjligheten mellan de båda designerna, så för guds skull ta INTE bort den gamla.
Jovars, jag kommer ju med säkerhet ta bort mitt konto då. Tror att fler kommer göra det.