Vad tycker du om #vargjakt?
Current thread - Vad tycker du om #vargjakt?
jag vill brara döda dom som skjuter vargar och kalla dom för varg plågare
samma här himla dåligt av dom jag hatar också dom som tycker det är ok att sjuta vargarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stackars djur:(
ja exakt stoppa vargjakten.
Vargarna bör få leva
Vargarna bör få leva
varför ska vi förstöra för våra förfäder som kämpade så hårt för att utrota vargen. Ni kan väll ha skiten nere i stockholm om ni gillar dem så. För vi vill då inte ha dom på våran landsbyggd.
Det finns bättre alternativ än att DÖDA.
Jävla trädkramare...
Jag tycker det är helt okey att skjuta vargar. om man ser på hur mycket djur dom dödar för att äta så gör det inget att vi skjuter dom. och så är det bara 20 st som skulle skjutas. och vargar är inte svenskt djur ifrån börjar dom är impoterade hit. men så länge dom inte lever i fara sså kan vi skjuta dom :)
skjut dom jävlarna
Tycker det är katastrof,när politiker agerar bezzerwizzer,och sätter sig över naturlagar.
Förr i tiden,när det fanns gott om varg,såg bönderna till att ta in sina djur över natten,men nu verkar det som de är för lata.Dessutom har väl EU-parlamentet lagt sig i tider när boskap ska vara inne,respektive ute.
Förr i tiden,när det fanns gott om varg,såg bönderna till att ta in sina djur över natten,men nu verkar det som de är för lata.Dessutom har väl EU-parlamentet lagt sig i tider när boskap ska vara inne,respektive ute.