Hur mycket vinner man om man skrapar 365 Trisslotter i rad? Hur mycket förlorar man?
Följ @DagensTrisslott, ett projekt av @Thetebe, och få reda på det!
Redaktören rekommenderar: DagensTrisslott!
Current thread - Redaktören rekommenderar: DagensTrisslott!
Najs att dom reklamerar dig :)
Errrm, kolla upp vad reklamera betyder :P
Va n´niiiiiiiiice :D
propaganda.
uppmuntrar till osunt leverne.
Spara istället 25 kr om dagen och ha kul för närmare 10 000 runt nyår istället.
uppmuntrar till osunt leverne.
Spara istället 25 kr om dagen och ha kul för närmare 10 000 runt nyår istället.
u mad?
get a life
fan jag räknade ut det för nåt år sen XD tog mig typ fyra timmar att räkna ut :P hade jag bara haft en trisslotts framsida framför mig så hade jag kunnat räkna ut det :P
9125kr kanske
Jag haller med DagensTrisslott. Dom stora "slosarna" ar ju rokarna som slosar mera pengar dagligen och vad far dom tillbaka? Star det pa cigarettpaketet att ifall dom roker ett paket om dagen, sa finns chansen att dom kanske far x antal kr varje manad i 25 ar? Nej. Dom dor tidigare istallet.
Sluta klaga och njut av projektet som det ar!
Sluta haka upp er for att ni inte var forst med projektet. ;)
YOU GO DAGENSTRISSLOTT!
Sluta klaga och njut av projektet som det ar!
Sluta haka upp er for att ni inte var forst med projektet. ;)
YOU GO DAGENSTRISSLOTT!
Dixetia: Jag håller med till en del. Det jag INTE vill är att massor med andra börjar spela pga av det. Något som troligen inte går att undvika. Nu när jag dragit 12 nitlotter i rad så är ju folk ändå pepp.
Dumt nog.
Vad har du för slösande som du skulle kunna dra in på?
I år är mitt stora trislotterna, annars normalt så är det nog honung för min del.
Dumt nog.
Vad har du för slösande som du skulle kunna dra in på?
I år är mitt stora trislotterna, annars normalt så är det nog honung för min del.
Jag har funderat på vad jag skulle kunna dra in på, och det enda jag kommer på är nog TV-spel, men jag köper bara ett i månaden numera, eller mindre.
Jag lever enkelt och försöker att inte vara materiahora, som så många andra är.
Varken röker eller dricker och har aldrig gjort, och har inga andra större utgifter heller jag skulle kunna minska på. Godis slutade jag äta för flera månader sedan, och ja, det är nog bannimej bara tv-spelen kvar, men det är ju inte riktigt mitt fel att de är så dyra och tar slut så jävla fort :P
Jag lever enkelt och försöker att inte vara materiahora, som så många andra är.
Varken röker eller dricker och har aldrig gjort, och har inga andra större utgifter heller jag skulle kunna minska på. Godis slutade jag äta för flera månader sedan, och ja, det är nog bannimej bara tv-spelen kvar, men det är ju inte riktigt mitt fel att de är så dyra och tar slut så jävla fort :P
Hahaha du är min favoritbilddagbokare numera.
Jag kör okså rätt mycket easy living, egentligen. Förutom det här projektet då.
Hundarna kostar ju en del, men där får man ju ut lite också.
Dessa tevespel! Jag är nöjd att jag har piratkitt till DSlite iaf. Annars skulle jag var ruinerad. Haha
Jag kör okså rätt mycket easy living, egentligen. Förutom det här projektet då.
Hundarna kostar ju en del, men där får man ju ut lite också.
Dessa tevespel! Jag är nöjd att jag har piratkitt till DSlite iaf. Annars skulle jag var ruinerad. Haha
Eller ja, vafan nu formulerade jag mig fel, jag har druckit, men jag undviker helst alkohol :P
Haha!
Jag har bara en kisse och orm, men dom är rätt billiga i drift, haha.
Jag har bara Xbox 360, Gamecube, PS2 och Nintendo 64, fast jag vill ha fleeeer...
Sen är det roligare med äkta spel i hyllan!
Fast DS kan jag förstå om man vill ha pirat-kit till.
Haha!
Jag har bara en kisse och orm, men dom är rätt billiga i drift, haha.
Jag har bara Xbox 360, Gamecube, PS2 och Nintendo 64, fast jag vill ha fleeeer...
Sen är det roligare med äkta spel i hyllan!
Fast DS kan jag förstå om man vill ha pirat-kit till.