Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
hatar den nya! tillbaka med den gamla!
JAG HATAR DEN NYA DESIGNEN!!! >_____<
Om den gamla försvinner så hoppar jag av bdb.:(
Den nya stilen suger röv, behåll den gamla, detta är någon satans facebookwannabe.
lol? Varför är jag förvånad över att folk bara klagar? :P
De verkar glömma att det faktsikt är några som jobbat häcken av sig för att få det igenom... troll eller ignoranta idioter det är vad de är.
Designen är det inget fel på, jag gillar den! Mycket snyggare och mycket bättre navigationsförmåga!
Dock håller jag med om att fokus på information som "vad/vilka har dina vänner kommenterat på" känns lite överflödig och onödig. Speciellt då man får notiser om det över ikonen, det blir mest irriterande. Ni kan ju lösa detta med en checkbox i inställningar med frågan om man vill följa vänners aktivitet eller ej?
Något annat jag _verkligen_ saknar är "kom ihåg mig"-funktionen. Finner det extremt tjatigt att behöva logga in varje gång man besöker sidan, vilket kan bli ett par gånger om dagen ibland.
Annars är det över sikt en bra uppdatering. :3 Diggar starkt de nya profilsidorna.
De verkar glömma att det faktsikt är några som jobbat häcken av sig för att få det igenom... troll eller ignoranta idioter det är vad de är.
Designen är det inget fel på, jag gillar den! Mycket snyggare och mycket bättre navigationsförmåga!
Dock håller jag med om att fokus på information som "vad/vilka har dina vänner kommenterat på" känns lite överflödig och onödig. Speciellt då man får notiser om det över ikonen, det blir mest irriterande. Ni kan ju lösa detta med en checkbox i inställningar med frågan om man vill följa vänners aktivitet eller ej?
Något annat jag _verkligen_ saknar är "kom ihåg mig"-funktionen. Finner det extremt tjatigt att behöva logga in varje gång man besöker sidan, vilket kan bli ett par gånger om dagen ibland.
Annars är det över sikt en bra uppdatering. :3 Diggar starkt de nya profilsidorna.
typ då man ska skriva text på bilderna,, så kan man inte välja färg osv, så HA kvar den gamla! !! ;OOO
Jag håller absolut med dig i det sista du skrev!
Det börjar kännas som om mina vänner kan övervaka allt jag gör.
Om jag tex. skriver något personligt till min flickvän kommer mina vänner kunna läsa det och det är ju inte så kul... :/ (Det har redan hänt när några av dom skulle testa BETAn. Och det var inte kul!!! D: )
Sen vill jag bara säga att jag inte är 96a och att man inte är omogen bara för att man inte gillar den nya designen.
Det börjar kännas som om mina vänner kan övervaka allt jag gör.
Om jag tex. skriver något personligt till min flickvän kommer mina vänner kunna läsa det och det är ju inte så kul... :/ (Det har redan hänt när några av dom skulle testa BETAn. Och det var inte kul!!! D: )
Sen vill jag bara säga att jag inte är 96a och att man inte är omogen bara för att man inte gillar den nya designen.
Jag kan vänja mig med den nya designen, men jag gillar inte att alla kan SE vad alla GÖR!
Gör inte så att det liknar Facebook!! Gillar små förändrnigar, håller med SUSANNASOMiFUL att byta inte designen helt!
Gör inte så att det liknar Facebook!! Gillar små förändrnigar, håller med SUSANNASOMiFUL att byta inte designen helt!
Alla verkar ju vara emot alla förändringar!
"Efter månader av skissande, klurande, kodande, intervjuande och flitig dialog via själva sajten med er medlemmar så börjar vi känna oss nöjda!"
Är det inte lustigt hur de anser att de intervjuvat folk och är nöjda med resultatet...och alla som kommenterar här säger att den nya designen suger och att de inte vill ha den?
Ett exempel på att den nya suger hårt: Jag kanske kommenterar en bild som jag absolut inte vill att min kompis/internetvän inte ska se/veta vilket de uppenbart kommer att göra i den nyare designen. Kanske till exempel klagar på en stil som någon jag känner bär eller liknande. En del kommentarer kanske man inte vill att alla i ens lista ska känna till...
Är det inte lustigt hur de anser att de intervjuvat folk och är nöjda med resultatet...och alla som kommenterar här säger att den nya designen suger och att de inte vill ha den?
Ett exempel på att den nya suger hårt: Jag kanske kommenterar en bild som jag absolut inte vill att min kompis/internetvän inte ska se/veta vilket de uppenbart kommer att göra i den nyare designen. Kanske till exempel klagar på en stil som någon jag känner bär eller liknande. En del kommentarer kanske man inte vill att alla i ens lista ska känna till...
De struntar fullständigt i vad användarna vill ha utan fokuserar bara på att byta design när de känner för det, kommer du ihåg hur bilddagboken såg ut från början? Om inte gå in på: thephototdiary.com så vet du (vet inte om sidan finns kvar när jag skriver detta). Andra framgånsrika sidor har kvar sin gamla anda och utvecklar den steg för steg. De vill efterlikana andra sidor för att de vet att de aldrig kan bli lika stora och det är inte heller så konstigt.
+1 o.O
Den nya suger ! ...
Typ ALLA klagar på den nya designen,
och kan ärligt säga att jag inte heller tycker om den speciellt mycket...
Eftersom ingen gillar den, borde nog något göras åt saken :p
och kan ärligt säga att jag inte heller tycker om den speciellt mycket...
Eftersom ingen gillar den, borde nog något göras åt saken :p
vill i alla fall ha en "markera alla som sedda" knapp! eller den gamla! :(