NYA SUGER!
ALLA TYCKER DET SÅ BYT EJ ! :O
Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
Har skrivit flera gånger varför jag inte gillar den nya så kommer inte dra upp allt igen, förutom att JAG INTE VILL HA DEN!
Jag gillar den nya, stör mig dock på "vänners händelser" .. Måste allt vara som facebook?
DONT CHANGE IT!
Den gamla var mycket bättre och inte lika invecklad att förstå sig på ;P
NEEEEEEEEEEEEJ DEN NYA SUGER!
JAG VILL HA DEN SOM ALLA HAR NU , SNÄLLA ASSÅ?!
JAG VILL HA DEN SOM ALLA HAR NU , SNÄLLA ASSÅ?!
jag vill gå in på bilddagboken för att va inne på bilddagboken , om jag vill inte på facebook så loggar jag väl in där , omoget o va så wb fb -.-
Gillar verkligen inte den nya!
Man kan inte ändra typsnit och sånt när man laddar upp bilder
pressen suger! Iaf jag vill ha som det är på den gamla designen. Stör mig extremt på att man bara kan ha begränsat med text.
Jag är inte heller intresserad av vilka bilder mina vänner har kommenterat
Gillar däremot att det kommer upp förslag på vänner :)
Men snälla bdb se till så sidan funkar ist för att göra en ny design som nästan ingen vill ha! Jag har gämt problem med sidan, texterna försvinner när man ska ladda upp bilder, bilder kan inte visas osv och jag har hör många som klagar över samma saker. Känner jätte många som har tagit bort sin bdb på grund av såna saker!
Man kan inte ändra typsnit och sånt när man laddar upp bilder
pressen suger! Iaf jag vill ha som det är på den gamla designen. Stör mig extremt på att man bara kan ha begränsat med text.
Jag är inte heller intresserad av vilka bilder mina vänner har kommenterat
Gillar däremot att det kommer upp förslag på vänner :)
Men snälla bdb se till så sidan funkar ist för att göra en ny design som nästan ingen vill ha! Jag har gämt problem med sidan, texterna försvinner när man ska ladda upp bilder, bilder kan inte visas osv och jag har hör många som klagar över samma saker. Känner jätte många som har tagit bort sin bdb på grund av såna saker!
Jag håller fullständigt med dig! Jag försökte innan att kolla lite och se om man kunde göra som vanligt, men det är lite "kladdigt" du som du skriver. Gillar inte heller när alla andra kan se när jag har kommenterat en bild och tvärtom, vill INTE att det ska likna Facebook!!Har hellre BDB än FB. Sen på min presentation om jag vill ändra bild och text, HUR ändrar man storleken på bilden då?
Gillar nya förändringar, men krångla inte till det för mycket! =)
Gillar nya förändringar, men krångla inte till det för mycket! =)
Jag har glömt hur man byter :S!
dom som vill ha kvar gamla kan väl få ha det ?
men som det ser ut här så verkar ingen ens vilja ha nya.
nya, tummen ner
gamla, tummen upp
men som det ser ut här så verkar ingen ens vilja ha nya.
nya, tummen ner
gamla, tummen upp
Vi vill ha den nya. okej!
alla tycker alltid allt är dåligt i början, sen efter ett tag blir dom nöjda o hatar det gamla :) lol
Du kan se dina vänners bilder även i den nya designen.
Nej