Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
Det kommer
finns det nån chans att om man vill kan behålla den gamle designen skulle varit mycket tacksamt
Du verkar inte riktigt förstått poängen i serien?
Tackar för buggrapporten, det där fixar vi.
I bildtexter kan man ändra textfärg.
finns det någon chans att vi kan välja mellan gamla och nya designen ?
Jo man kan det, kolla igen.
Jo det kan man, kolla igen.
Om du skriver något personligt som du inte vill ha någon annan än mottagaren ska läsa antar jag att du gör det i ett PM och PM visas inte bland händelser. Om det är en bildtext i en öppen dagbok kan ju alla läsa den ändå.
Kan ge lite konstruktiv kritik istället för alla indolenta människor som inte kan strukturera meningar här,
Den nya är klart smidigare än förra, stilrent och ni går väll också i Web 2.0 anda .. men ni har tagit i lite för mycket, t.ex på själva bild visaren är inte boxarna så bra placerade, Bilder från dina besökare är en fullständigt överflödig funktion.
Ni har blandat boxade objekt med löst liggande, Anmäla bilden osv .. Kamerainfo borde vara högst upp .. mest disponeringsproblem tycker .. annars ger jag tummen upp ! sen att det här blir läst ... helt annan sak
Den nya är klart smidigare än förra, stilrent och ni går väll också i Web 2.0 anda .. men ni har tagit i lite för mycket, t.ex på själva bild visaren är inte boxarna så bra placerade, Bilder från dina besökare är en fullständigt överflödig funktion.
Ni har blandat boxade objekt med löst liggande, Anmäla bilden osv .. Kamerainfo borde vara högst upp .. mest disponeringsproblem tycker .. annars ger jag tummen upp ! sen att det här blir läst ... helt annan sak
Jag svär att jag tar bort bdb om ni tar bort den gamla för den nya suger ******
inget illa ment -.-
inget illa ment -.-
Fy Fan, om man inte kommer kunna ha kvar de gamla bojkottar jag bdb. Usch...
jag vill INTE ha den nya designen! varför byta hela tiden? om ni byter, fatta hur många användare ni kmr tappa.
Varför kan man inte hitta "Inställningar" på den nya designen? Jag vill inaktivera Händelser, jag bryr mig inte om vad mina vänner gör och jag tycker bara att det är obehagligt att alla mina vänner kan hålla koll på vad jag gör på BDB.
Hur kommer det sig förresten att ingen av alla de som har frågat om och klagat på detta med Händelser har fått svar på tal? (Jag pratar utifrån de som jag vet om, runt femtio personer.)
Hur kommer det sig förresten att ingen av alla de som har frågat om och klagat på detta med Händelser har fått svar på tal? (Jag pratar utifrån de som jag vet om, runt femtio personer.)
Jag vill ha till baka min gamla :( Trivdes mycket bättre innan!
Kära Admins över BDB.
Bilddagboken har uppdaterats gång på gång och tagit fram nya grejer varje gång, men den här gången är det inte nödvändigt. Som det ser ut nu har man två sidor att använda sig av; Facebook och Bilddagboken. Att den ena ska utvecklas till den andra är bara löjligt.
"Händelser" känns helt onödigt och jag vill varken se eller visa vad som händer på Bilddagboken. Facebook är nog mycket av ett stalkerredskap.
Dessutom ser den nya designen ut som att den blivit designad av Windows Vista. Bubblor och "smöraktiga" knappar. Kan inte beskriva det bättre. Det ser fett (på ett dåligt sätt) och billigt ut. Som den nya versionen av uTorrent. De snyggaste sidorna är de mest avskalade.
Den här uppdateringen är inte nödvändig, men om den ska stanna så vill jag verkligen ha bort "händelser". Det är förmodligen handen som knuffar mig ut ur BDB för alltid.
Så, trevligt nog för er?
Bilddagboken har uppdaterats gång på gång och tagit fram nya grejer varje gång, men den här gången är det inte nödvändigt. Som det ser ut nu har man två sidor att använda sig av; Facebook och Bilddagboken. Att den ena ska utvecklas till den andra är bara löjligt.
"Händelser" känns helt onödigt och jag vill varken se eller visa vad som händer på Bilddagboken. Facebook är nog mycket av ett stalkerredskap.
Dessutom ser den nya designen ut som att den blivit designad av Windows Vista. Bubblor och "smöraktiga" knappar. Kan inte beskriva det bättre. Det ser fett (på ett dåligt sätt) och billigt ut. Som den nya versionen av uTorrent. De snyggaste sidorna är de mest avskalade.
Den här uppdateringen är inte nödvändig, men om den ska stanna så vill jag verkligen ha bort "händelser". Det är förmodligen handen som knuffar mig ut ur BDB för alltid.
Så, trevligt nog för er?