Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
Sen kan man bara välja fram till sida 6 i den här tråden, även fast det finns 8-9 sidor. Då måste man gå till 6 och trycka på "nästa" tills man är framme, medan scrollen fortfarande visar 1.
Japp, har fixat det, men det kommer inte komma upp förens imorgon:)
Om händelser så är anledningen till det att man ska kunna hitta intressanta bilder att titta på.
Om händelser så är anledningen till det att man ska kunna hitta intressanta bilder att titta på.
Självklart måste vi uppdatera sajten... Det fungerar inte i längden annars tyvärr.
Jag vet fortfarande inte vart vi har härmat facebook...
Jag vet fortfarande inte vart vi har härmat facebook...
Jag gillar faktiskt den nya desginen. :) Men lägg till "Håll mig inloggad" så blir den ännu bättre! :)
håller med
Jag gillar den nya layouten faktiskt.. MEN.. "händelser" kan ni ta bort, det irriterar mig bara.. OCH så kan ni ju fixa "håll mig inloggad" igen..
Och en sista sak.. ikonen för "min dagbok" skulle jag vilja ha större.. lyckas hela tiden klicka mig till startsidan, och den känns lagom oviktig egentligen.
Och en sista sak.. ikonen för "min dagbok" skulle jag vilja ha större.. lyckas hela tiden klicka mig till startsidan, och den känns lagom oviktig egentligen.
Sen måste jag skratta år alla konservativa jävlar som tror att världen går under för en ny layout.. Diskussionen har hållit på vid tidigare byten, och nu verkar ni älska den "gamla" layouten.. ge denna en chans! Den har ju annars mest fördelar..
Funktionerna ni ogillar kan ni ju ignorera tillsvidare..
"Händelser" är väl ett utmärkt exempel?
Men fifan vad alla är dryga, vem fan bryr som om vilken jävla design sidan har? O.o LOL
Jag tror poängen som användaren (och jag, och många fler) vill komma fram till är att alla kan se precis allt du gör, vilket kanske inte är så jättekul jämt.
Skulle vi två vara kompisar så skulle jag se varenda kommentar du gör, var du än skriver eller ser på för bilder.
Jag kommer dessutom ha hundra olika "nya händelser" på MIN bdb bara för att du kommenterar bilder eller skriver någonstans.
Vissa kanske inte tycker att det är störande/onödigt, men vissa andra tycker det- så då borde man väl iallafall kunna få välja lite under t.ex inställningar som jag skrev tidigare, där man får välja vad för slags händelser som man vill bli uppdaterad med?
Jag tror att jag var hyfsat klar med vad jag ville få fram med detta inlägg
Skulle vi två vara kompisar så skulle jag se varenda kommentar du gör, var du än skriver eller ser på för bilder.
Jag kommer dessutom ha hundra olika "nya händelser" på MIN bdb bara för att du kommenterar bilder eller skriver någonstans.
Vissa kanske inte tycker att det är störande/onödigt, men vissa andra tycker det- så då borde man väl iallafall kunna få välja lite under t.ex inställningar som jag skrev tidigare, där man får välja vad för slags händelser som man vill bli uppdaterad med?
Jag tror att jag var hyfsat klar med vad jag ville få fram med detta inlägg
Ja, någon slags sekretessinställningar vore najs.
Inget fel med den nya. Den är lika bra som den gamla om inte bättre.
Tycker den nya är sådär, föredrar den gamla... Men kan iaf halvt leva med den... tror jag...
Det är bara folk som är rädda för förändring som kommenterar här, dvs folk som faktiskt uppskattar den nya kommenterar inte, dvs, räds inte av alla kommentarer här.
Den handlar för sjutton gubbar om rädsla för förändring. Det fattar du väl?