Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
Jag vill verkligen inte ha den nya designen. Den är bara jobbig och irriterande.
Inte dumt alls, är nog en av väldigt få som gillar den nya designen och de funktioner som medför :) Men jag förstår inte riktigt varför all textredigering endast går att göra i efterhand och inte samtidigt som man faktiskt lägger upp bilderna, såvida jag nu inte har missat någonting.
DEN NYA SUGER FETT ASSÅ. DE SKA FAN ME VA DEN GAMMLA
DEN NYA SUGER FETT ASSÅ. DE SKA DÅ FAAN ME VA DEN GAMMLA
jag vill ha en knapp så man kan ändra mellan dom 2 versionerna
nej :(
ja eller hur
Poängen med serien är att när Facebook byter design blir folk tokiga - i en kvart - sen har de glömt att det ens fanns en gammal design.
Jo det går - man klickar på "Använd textredigering" eller liknande.
Vad glädjande med så många som visar sitt engagemang! :)
Vi lyssnar gärna på vad våra användare tycker och har haft både en öppen beta och bjudit in medlemmar för diskussion av just den anledningen. Men ett kriterie för att vi ska kunna ta någon form av åtgärd är att kritiken behöver vara konstruktiv. Vad som inte faller inom ramen konstruktiv kritik är "nya designen suger" skrivet med stora bokstäver.
Att sidan måste vidareutvecklas är ett faktum, allt annat leder till stagnation. Vi driver trots allt sidan som ett företag och kan inte leva utan att ständigt utvecklas. Vilket håll utvecklingen går är däremot inte lika givet och det är i denna del av processen vi har försökt lyssna till den konstruktiva kritik vi fått. Det är i slutändan för våra användare vi gör det här, ingen annan.
Lanseringen innebär inte att vi slutar lyssna på den kritik vi får, det är något vi gör fortlöpande och välkomnar all feedback som kan hjälpa oss göra sidan bättre. Så fortsätt delge oss din åsikt, men försök gärna vara lite konstruktiv så vi också får en möjlighet att ta till vara på den. :)
// Sammy Nordström, Teknisk Chef
Vi lyssnar gärna på vad våra användare tycker och har haft både en öppen beta och bjudit in medlemmar för diskussion av just den anledningen. Men ett kriterie för att vi ska kunna ta någon form av åtgärd är att kritiken behöver vara konstruktiv. Vad som inte faller inom ramen konstruktiv kritik är "nya designen suger" skrivet med stora bokstäver.
Att sidan måste vidareutvecklas är ett faktum, allt annat leder till stagnation. Vi driver trots allt sidan som ett företag och kan inte leva utan att ständigt utvecklas. Vilket håll utvecklingen går är däremot inte lika givet och det är i denna del av processen vi har försökt lyssna till den konstruktiva kritik vi fått. Det är i slutändan för våra användare vi gör det här, ingen annan.
Lanseringen innebär inte att vi slutar lyssna på den kritik vi får, det är något vi gör fortlöpande och välkomnar all feedback som kan hjälpa oss göra sidan bättre. Så fortsätt delge oss din åsikt, men försök gärna vara lite konstruktiv så vi också får en möjlighet att ta till vara på den. :)
// Sammy Nordström, Teknisk Chef
varför ?:O tycker att den nya designen suger. bara onödigt och ni kommer tappa många användare bara så ni vet!
Den nya designen suger, har redan testat! -.-'
Jag kommer ha kvar den gamla så länge det bara går innan de "tvingar" en att byta :3
Jag kommer ha kvar den gamla så länge det bara går innan de "tvingar" en att byta :3
Varför kan man bara ha begränsat med text å pressen/profilen? Man får ju inte plats med allt som man hade innan... Och kan inte knappen "Min dagbok" vara lite större? Man råkar ju hela tiden klicka på startsidan. Och kan ni inte fixa så att man ser sin visninhsbild vid "Mina dagbok" knappen, det skulle se mycket trevligare ut då.
Asså att ni tar up de på sajten med oss medlemmar vad vi vill ha osv, betyder inte att ni pratat med alla och att ALLA VIlL ha den nya, jag menar, säger det inte er något när hela första sidan med kommentarer är full med demonstration!?Kan iaf bara hålla med, ni vinner inget på det, speciellt inte att efterlikna facebook! många som tröttnat på facebook nu dessutom, så jag tror dock att ni inte kommer gå med vinst! För känner jag mig själv rätt, så tror jag att jag slutar använda bdb, när ni byter ut för alla :p jag trivs som den e nu. men om det e såhär de kommer se ut efter 3,5 år så ser ni nog inte mig nått mer! Sorgligt bara../Cassie
Tycker den är OK, men håller med om att det är onödigt att se vad mina vänner kommenterat. Dessutom hittar jag inte vart man blockerar en användare ??? Vart/hur gör man det?
Jag gillar inte den nya Designen Jag behåller hellre den gamla! ^^
Verkligen....NOT!