Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
behåll den gamla! D:
Ha kvar båda. Tvinga inte alla att ha den nya, den suger hästpenis....
Ja håller med omg
Jag hoppas innerligt att ni fixar så att man kan ändra storlek och färg på texten. Eller kommer ni ha som det var förr att man var tvungen och skriva in koderna?..
Den nya är riktigt snygg ;)
Det är bara att det är ovant för er som haft gamla designen i flera år... Allt måste utvecklas, bara att tacka ja :D
Det är bara att det är ovant för er som haft gamla designen i flera år... Allt måste utvecklas, bara att tacka ja :D
Klaga mer.. alltså designen är bra och de försöker bara förbättra sidan. Det är finare så här och fler valmöjligheter, ni säger inte ens varför ni tycker designen suger, motivera. Och det är väl att ta i, ni är bara inte vana? Ni vänjer er med tiden.
Det finns bra saker, som att bilderna blir större osv.
Sen håller jag med om att det finns dåliga saker, sidan börjar likna facebook för mycket. Vi behöver inte två likadana sidor - sidan finns redan. Och en annan sak jag själv stör mig väldigt mycket på är inte en stor sak men ni borde ta tillbaka är möjligheterna att byta typsnitt, storlek, tjocklek och allt det där.
Den sista saken jag tycker är dålig är pressen. Man måste ta en bild från sin bilddagbok.. och sen kan man inte heller ta bort bilden.
Det finns bra saker, som att bilderna blir större osv.
Sen håller jag med om att det finns dåliga saker, sidan börjar likna facebook för mycket. Vi behöver inte två likadana sidor - sidan finns redan. Och en annan sak jag själv stör mig väldigt mycket på är inte en stor sak men ni borde ta tillbaka är möjligheterna att byta typsnitt, storlek, tjocklek och allt det där.
Den sista saken jag tycker är dålig är pressen. Man måste ta en bild från sin bilddagbok.. och sen kan man inte heller ta bort bilden.
Det går inte ha kvar båda, för då måste båda versionerna uppdateras konstant, bland annat. De kan inte behålla varenda jävla gamla version bara för att en massa 96:or inte klarar av förändringar. En månad efter att alla har bytat till den nya designen så kommer det inte finnas någon som klagar längre, så är det VARJE gång. Att ni är så jävla dumma att ni själva inte ser mönstret.
alla vill ha kvar den gammla ju! >.<
Den nya bdb-designen är väl sådär... Fast jag tycker den gamla är bättre än den nya !
I den nya designen kan jag inte ladda upp bilder , o hur kul är det med en bdb utan bilder ? , Dessutom struntar jag fullständigt i var mina "vänner" har kommenterat innan ! + att jag vill inte att dom ska se var jag har kommenterat innan ? sjukt störande :s
I den nya designen kan jag inte ladda upp bilder , o hur kul är det med en bdb utan bilder ? , Dessutom struntar jag fullständigt i var mina "vänner" har kommenterat innan ! + att jag vill inte att dom ska se var jag har kommenterat innan ? sjukt störande :s
LYSSNAR NI INTE PÅ ERA ANVÄNDARE ELLER VAD F*N?
Ingen vill ha det där skräpet förutom ni!
Ursäkta om ni kämpat för att få den, men BDB är bra som det är!
Låt det vara!
Ingen vill ha det där skräpet förutom ni!
Ursäkta om ni kämpat för att få den, men BDB är bra som det är!
Låt det vara!
Sjukt många som tycker nya designen suger.. & nästan ingen vill ha den.. samt så håller jag med dom :) den suger enormt och jag hatar den. MEN BDB "admins" såkallat ^^ bryr sig inte riktigt om vad folk tycker och vill.. utan gör detta oavsett vad folk tycker & vill. Men lycka till (y)
Va fan nu kan man int ändra :(den nya suger :((