Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
Fuck off! Den nya designen suger så oerhört hårt.
Kan inte folk komma med konstruktiv kritik istället för att ragea på att den gamla "suger". Det hjälper inte Crew att ändra på sånt som ni inte gillar...
kosstar bdb pengar deller den nya
Tja, jag kommer med konstant konstruktvis kritik just nu.
Jag hittar heller inte hur man citerar.
Så, inom 5 minuter så har jag upptäckt följande:
Det finns ingen knapp för att markera alla som visade,
Klickar jag på att bevaka en tråd så hamnar jag på en vit sida,
bevakade trådar hamnar enbart på framsidan av forumet, som du hittar på "Gå till" fliken, och det är inte ofta man sitter och hänger på framsidan av forumet.
I almost rest my case.
Jag hittar heller inte hur man citerar.
Så, inom 5 minuter så har jag upptäckt följande:
Det finns ingen knapp för att markera alla som visade,
Klickar jag på att bevaka en tråd så hamnar jag på en vit sida,
bevakade trådar hamnar enbart på framsidan av forumet, som du hittar på "Gå till" fliken, och det är inte ofta man sitter och hänger på framsidan av forumet.
I almost rest my case.
gillar den inte. för mycket saker att hålla koll på.
MAN KAN INTE MARKERA ALLA BILDER SOM VISADE JU!!!! :O
ANNARS ÄRE AWESOME! :D
ANNARS ÄRE AWESOME! :D
Nej, det är fortfarande gratis
Den nya designen är inte bra, tycker bättre om den gammla;) så snälla ta inte bort den gammla bara;)
NEJJE D:
Man kan ju inte ändra textfärg T__T
Man kan ju inte ändra textfärg T__T
Den gamla designen kommer finnas kvar en stund även efter bytet så att vi inte helt tappar bort någon superviktig funktion.
Det där förklarar alltihop. Så fort den tidigare designen börjar fungera stabilt och nästan helt buggfritt efter år och dagar så införs plötsligt ännu en ny.
http://s3.amazonaws.com/theoatmeal-img/comics/state_web_winter/facebook.jpg
Det där förklarar alltihop. Så fort den tidigare designen börjar fungera stabilt och nästan helt buggfritt efter år och dagar så införs plötsligt ännu en ny.
http://s3.amazonaws.com/theoatmeal-img/comics/state_web_winter/facebook.jpg
Jag gör detsamma.
Om man nu tillslut MÅSTE använda sig av den nya designen i framtiden så tycker jag att man borde få välja under "inställningar" vad man vill kunna se för uppdateringar och inte.
Jag är t.ex inte intresserad av att logga in för att upptäcka 160 nya händelser och alla rör mina vänner för att de har kommenterat Bosses bilder på sin nya katt.
Sånt intresserar jag mig liksom inte av..
Jag är t.ex inte intresserad av att logga in för att upptäcka 160 nya händelser och alla rör mina vänner för att de har kommenterat Bosses bilder på sin nya katt.
Sånt intresserar jag mig liksom inte av..
Man kan inte kryssa i någon "kom ihåg mig" så att användarnamn och lösen funkar, jag kan i alla fall inte hitta det