Byt nu och bli först med den nya designen!
Current thread - Byt nu och bli först med den nya designen!
hur byter man tillbaka till den gamla designen ? :O åh
Kan man inte kunna ha kvar den gamla ändå på något vis, iallafall lite likt, som man själv kan välja för jag känner som att många kommer lämna bdb när den nya kommer...
Och en funktion saknar jag förresten; så man ser nya bilder i den staden man bor i. den försvann med den här nya? :( och alla "dom här bilderna är du taggad i" är ju rätt.. meningslös...
Och en funktion saknar jag förresten; så man ser nya bilder i den staden man bor i. den försvann med den här nya? :( och alla "dom här bilderna är du taggad i" är ju rätt.. meningslös...
Vill ha den gammla designen
Startsidan -> Gå tillbaka till gamla
Varför måste BDB se ut som facebook (failbook)
varför kan man ni inte ha som det är IDAG att man kan välja gillar man inte den nya kan vi ha kvar den gamla
sen kanske ni kan lägga en omröstning om ny design
för många här gillar inte den nya
ända bra med den nya är stora bilderna o många teman MEN det är fortfarande väldigt kladdig och jobbig att använda , sen varför varför ska jag se allt som händer att någon av mina kompisar kommenterar någon bild ...helt onödigt att se det
kom igen bdb LYSSNA lite på era användare
varför kan man ni inte ha som det är IDAG att man kan välja gillar man inte den nya kan vi ha kvar den gamla
sen kanske ni kan lägga en omröstning om ny design
för många här gillar inte den nya
ända bra med den nya är stora bilderna o många teman MEN det är fortfarande väldigt kladdig och jobbig att använda , sen varför varför ska jag se allt som händer att någon av mina kompisar kommenterar någon bild ...helt onödigt att se det
kom igen bdb LYSSNA lite på era användare
JAG VILL INTE HA NÅGON NY JÄVLA DESIGN,SKITFUL OCH DEN KAN TA SIG NÅGONSTANS.
Inte permanent väl? D:
NEEEEJ
jag vill inte ffgzzomg
vill inte bli nojjig!
jag vill inte ffgzzomg
vill inte bli nojjig!
Agreed. Skiter fullständigt i vad andra gör,jag vill bara se mina vänners bilder. Det är ju fan därför jag är här.
Hah, du har så rätt så!
meh jag som precis hade vant mig vid den "gamla" :( saknar fortfarande originaldesignen </3
Precis!
Annars blir det, som de flesta andra säger, facebook av allt och då är det ju totalt onödigt att stanna på bdb!
Bilddagboken har förlorat en hel del till folk som bara använder sig av facebook (typ 80% av min vänner-lista iallafall) så det vore ju ganska dumdristigt att göra om bdb till en "fjortis-facebook" eller "facebook light"- istället borde man ju satsa på att förbättra bdb på de planen som just gör bdb till bdb, if you know what I mean..
Annars blir det, som de flesta andra säger, facebook av allt och då är det ju totalt onödigt att stanna på bdb!
Bilddagboken har förlorat en hel del till folk som bara använder sig av facebook (typ 80% av min vänner-lista iallafall) så det vore ju ganska dumdristigt att göra om bdb till en "fjortis-facebook" eller "facebook light"- istället borde man ju satsa på att förbättra bdb på de planen som just gör bdb till bdb, if you know what I mean..
Tillbaks med den gamla!
Den suger verkligen dåligt gjort :(
Om ni ska göra en ny verision ska det ta tid inte några månar
Btw bra försök ändå
MVH Jonathan :)
Om ni ska göra en ny verision ska det ta tid inte några månar
Btw bra försök ändå
MVH Jonathan :)
Den nya designen är mycket bättre än den gamla, bara massa småbarn som klagar och hatar förändring. Men, en funktion jag saknar är att kunna bläddra genom bilder som folk har laddat upp(Dagens bilder).