FFFFF- mcr är inte emo dom är alternative rock!
My Chemical Romance-biljetter!
Current thread - My Chemical Romance-biljetter!
Det får du, men det färdiga verket, det du skickar in för att tävla när du är färdig, får alltså inte finnas på internet sen tidigare :)
har redan biljetter, för jag e bäst<3
OCH NI SOM SNACKAR DUMT OM MCR KAN GÅ OCH SKITA I BRALLAN, SEN FÅR NI GÄRNA HÄNGA ER SJÄLVA 8'D<3
OCH NI SOM SNACKAR DUMT OM MCR KAN GÅ OCH SKITA I BRALLAN, SEN FÅR NI GÄRNA HÄNGA ER SJÄLVA 8'D<3
Umm, måste man ta kort, eller kan man rita något eller photoshoppa? Har redan några som skulle kunna tänka sig att 'modella' men bara undra. X3
i love them !..
AAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! MÅSTE HA NUUUUUUUUUU!!!!!!!!
JAG SOM PRECIS HAR BÖRJAT GILLA DEM OCH TYCKER DEM ÄR FAAAAN BÄST ASSÅ JAG TAPPAAR ANDAN!!!!!!!
JAG SOM PRECIS HAR BÖRJAT GILLA DEM OCH TYCKER DEM ÄR FAAAAN BÄST ASSÅ JAG TAPPAAR ANDAN!!!!!!!
JAG HAR REDAN BILJETTER:D
Jag skulle dött om jag skulle fått dem biljetterna <3 Eller, nja, jag skulle nog skrikit mig hes av lycka i alla fall x)
[ Btw, alla ni som inte tycker om bandet och/eller komenterar skit; Varför då lägga er i att komentera? Meningslöst och inte direkt trevligt emot dem som faktiskt tycker om bandet. Jag mår pissdåligt i och med att det inte är säkert att vi kommer ha råd till biljetterna och då är detta en utmärkt idé eftersom jag då åtminstonde har lite större chans att vinna biljetter.
Väx upp och lyssna på vad fan ni vill, men klaga inte bara för att alla inte har samma musiksmak som er. ]
[ Btw, alla ni som inte tycker om bandet och/eller komenterar skit; Varför då lägga er i att komentera? Meningslöst och inte direkt trevligt emot dem som faktiskt tycker om bandet. Jag mår pissdåligt i och med att det inte är säkert att vi kommer ha råd till biljetterna och då är detta en utmärkt idé eftersom jag då åtminstonde har lite större chans att vinna biljetter.
Väx upp och lyssna på vad fan ni vill, men klaga inte bara för att alla inte har samma musiksmak som er. ]
Om du anser att MCR är emo är du ta mig fan dummare än du ser ut, dem har till och med gått ut med att dem skulle vilja strypa alla som kallar deras musik för emo >_<
tror starkt på att jag skulle ha vunnit en, synd ba att jag redan har köpt en mohaha
O.o jag vill se dom, har typ nyligen börjat lyssna på dom o tycker att dom e skit bra ^^ Men vill hellre se SuG eller An cafe. (Japanska band.)
Vad folk än säger, så är de oerhört talangfulla.
Till skillnad från många andra band förnyar de sig ständigt, och alltid till det bättre.
Emo? Hahahah, puss!
Får jag tid, deltar jag utan tvekan i tävlingen. Konsertbiljetter har jag redan men att få träffa dem? Shit... en dröm, verkligen!
Till skillnad från många andra band förnyar de sig ständigt, och alltid till det bättre.
Emo? Hahahah, puss!
Får jag tid, deltar jag utan tvekan i tävlingen. Konsertbiljetter har jag redan men att få träffa dem? Shit... en dröm, verkligen!
Åååh har redan biljetter, men fatta chansen att få TRÄFFA DEM!!!
De har varit mina största idoler i 5 år nu, herreguuud!!
De har varit mina största idoler i 5 år nu, herreguuud!!
Emo? eh, från början så kanske dom var det. Numera så är dom väldigt alternativa i deras musik stil - vilket jag älskar. McR är dom självklara efterträdarna till Green Day, en dag i framtiden...