Blääää nya suger x-x
Dags för nya Bilddagboken!
Current thread - Dags för nya Bilddagboken!
Bdbadmins/devs:
Era inavlade efterblivna mongolider <_>
Det här ser inte snyggt ut någonstans, precis som jag trodde, ett kärleksbarn mellan facebook och lunarstorm. Fuck this shit im going back to oldstyle, även om den originella oldstyle innan ni fucka upp den var EXTREMT mycket bättre så får jag väl nöjja mig med att det iallafall går att få tillbaka det som det var innan. Tar ni bort detta alternativ kommer ni inte kunna sova gott om nätterna >_>
Era inavlade efterblivna mongolider <_>
Det här ser inte snyggt ut någonstans, precis som jag trodde, ett kärleksbarn mellan facebook och lunarstorm. Fuck this shit im going back to oldstyle, även om den originella oldstyle innan ni fucka upp den var EXTREMT mycket bättre så får jag väl nöjja mig med att det iallafall går att få tillbaka det som det var innan. Tar ni bort detta alternativ kommer ni inte kunna sova gott om nätterna >_>
jag gillar det gamlaste gamlaste bdb. det gråa fina <3
känner mig jätte tråkigt, svensk och konservativ.
känner mig jätte tråkigt, svensk och konservativ.
JAG VILL INTE!!! :'( Kan ni fixa funktionen så man kan hålla sin inloggad åtminstone? Så jobbigt att behöva logga in var 5.e min..... -______-'
NEEJ men varför gör ni såhär mot oss ;'(
Nya bilddagboken SUGER, snälla ha kvar den gammla också?!
Ni kommer förlora massa medlemmar! :o
Ni kommer förlora massa medlemmar! :o
Ta bort funktionen som visar vilka bilder som man har kommenterat!
Alla kanske inte vill visa för alla sina vänner vad och till vilka de skriver.
Alla kanske inte vill visa för alla sina vänner vad och till vilka de skriver.
ta dom nya funktionerna till den gamla ist,
tjenare, vad dåligt! nån som vet hur man tar tillbaka den gamla ? o-:
Finns inget som hjälper mot det. Det är bara att ta ett screenshot.
Äntligen någon som håller med mig! :'D Jag vill inte att mina vänner ska kunna "övervaka mig" vad jag än gör. D:
Man kommer ju inte kunna byta tillbaka snart! T.T