Igår gick vi över till den nya designen. Eftersom det är svårt att testa hur det blir med många inne innan man faktiskt byter så har vi upptäckt nya buggar. Mest akut är uppladdningen. Tills vidare så har vi endast den absolut mest grundläggande uppladdningsfunktionen aktiv, och vi jobbar hårt för att lösa problemen! Läs mer i utvecklingsdagboken!
PROTIP: Om du hittat något som är trasigt så ta en screenshot som visar vad som är fel, lägg upp i din dagbok och kommentera i utvecklingsdagboken med en länk till bilden.
Gamla BDB kommer finnas kvar tills vi lagat buggarna och ytterligare en tid efteråt.
Buggar och brandsläckning
Current thread - Buggar och brandsläckning
Kan inte screenshot men.. När jag lägger upp bilder och fixar med färger mm så kommer kåderna upp när bilden laddas upp.
Vilken webbläsare använder du? När provade du senast?
enda funktionen på den nya bdb'n som jag använder funkar finfint :) "byta tbx till gamla bdb"-knappen :D
Stör mig dock på den dryga "Prova nya bilddagboken"-popup'en... den fattar aldrig att när man kryssar något ska den inte ploppa upp HELA JÄVLA TIDEN! -.-
hallå, kan inte ni göra så att man kan skriva i andras loggar, precis som facebook? :)
snälla, och såna hjärtan och skit!
snälla, och såna hjärtan och skit!
om du tycker om facebook så förjävligt mkt kan du ju stanna på den sidan -.-
Ingen bugg direkt men jag undrar bara varför man inte ska kunna ha kvar gamla bdb? För jag vet jättemånga (bl.a. jag) som verkligen inte gillar den nya versionen och typ funderar på att sluta när vi tvingas ha den. :S Inget illa ment då ni antagligen lagt ner otroligt mycket tid på den, men den är bara så jobbig och mycket svårare att använda så det känns ungefär som att någon har gjort en billig kopia av bdb... >.>
LÅT DEN GAMLA BDB VARA!!! T-T
Gillar den meeer!!!!!
Gillar den meeer!!!!!
jag har hittat en BUGG. Det är den nya designen ...-.-'
Tänk lite mer på dom som inte vill ha den nya BDB, nejdå de skiter vi i...
HATAR BDB CREW FÖR NI INTE LYSSNAR PÅ VAD FOLK HAR O SÄGA!
HATAR BDB CREW FÖR NI INTE LYSSNAR PÅ VAD FOLK HAR O SÄGA!
vrf kan ni inte ha kvar funktionen att man kan välja mellan gamla och nya?? då blir alla glada och nöjda, men för dom som har kvar den gamla tkr jag att ni kan göra lite extrafunktioner så att tex ingen kan se sina "senaste kommentarer" osv!
dra inte alla över en kant, blir den nya designen ett måste så tar jag bort mitt bdb-konto... vet många som känner likadant!
dra inte alla över en kant, blir den nya designen ett måste så tar jag bort mitt bdb-konto... vet många som känner likadant!
har stört mej på att man itne kan använda piltangenterna för att flytta markören, för att rätta fel, när man skriver meddelanden.. jobbigt som f-n att klicka dit markören med musen hela tiden och man missar hälften av gångerna.. 83
Du menar när man skriver PM i en popup-liknande sak? Det ska vara fixat. Prova igen.
yay... allt admins svara på verkar vara dom som bhvr hjälp med den nya designen... skiter i alla andra som inte gillar den nya...
jag tycker att alla är så negativa så jag säger bara att jag älskar den nya bdb :)
no shit sherlock!