Buggar och brandsläckning
Current thread - Buggar och brandsläckning
Varför ska bdb försöka vara som facebook? Fyfan vad trött jag är på detta. Det är såna här ändringar som gör att folk tröttnat på lunarstorm. Nu ska tydligen bilddagboken göra om samma misstag.
Vet inte hur dte är för alla andra, men för mig är hela bdb fucked up?! Bugg?? jag vet inte! Men allt är vitt och konstigt och det går inte att uppdatera sidan som det brukar för att göra det normalt!
Nu blev det normalt igen..
Ändrat 2011-02-20 13:02
jag vill inte att bdb ska bli mini facebook jag stämmer jag bdb
Ändrat 2011-02-25 08:28
det går inte att blocka folk från min -.-
Hm....tycker inte att en bild från "hejpingvin" har i bilddagboken att göra!
ni borde fixa "like" och "dislike" knapp till kommentarer ungefär som på youtube =)
Jag håller med många av dem ovan.
Nya bilddagboken är hemsk.
Varför inte ha kvar den gamla?
Eller iallafall ge oss möjlighet att få välja vilken vi vill använda.
De som vill använda nya kan väl få göra det men ta inte den gamla designen ifrån oss!
Nya bilddagboken är hemsk.
Varför inte ha kvar den gamla?
Eller iallafall ge oss möjlighet att få välja vilken vi vill använda.
De som vill använda nya kan väl få göra det men ta inte den gamla designen ifrån oss!
Varför ha den nya? Den ger bdb en mycket bättre look och antagligen mer popularitet för något finare & smooth jobb.
Prova allt i den nya before judge. :3
Prova allt i den nya before judge. :3
varför kan man inte gå in och kolla mer översikt på "senaste HD-bilder" och "senast uppladdade bilder"?
var kommer man åt forumet?
var kommer man åt album?
var kommer man åt forumet?
var kommer man åt album?
Jag ser inte kommentarer andra har gjort i min dagbok
Jag vill ha tillbaka gamla BDB!! Borde finnas ett alternativ för det!
Jag hittar inte vart man blockerar en användare???? Skrivit o frågat här 3 ggr. nu men får inget svar. Förr klickade man ju "lägg till som vän" sen valde man blockera. HUR GÖR MAN NU?????
Nya bdb suger likosm bara, skaffa en gilla knapp som på fb!
Ni kommer gilla den nya designen när ni vant er.
@eeehlin - för att blockera en användare går man in på vännersidan och klickar på "Blockerade användare" till höger.
gamla bdb är lätt mycket bättre än den nya, tycker det var jävulst korkat att göra den nya....
Den nya är komplicerad, ser fult ut (dvs ser ut som en dålig kopia av FB, amatörmässigt gjord i jämförelse med den gamla), man hittar inte funktionerna man vill åt och det är superkasst att ni admins vill göra så att alla måste ha den nya sen. Lyssna på era medlemmar, snälla. Lägg upp en omröstning, jag är 100% säker på att det är den gamla som vinner. Ni förlorar medlemmar på att göra såhär, och ni förlorar definitivt mig!