dom flesta är negativa för att admins bryr sig inte om att ca hälften inte gillar den nya designen, det enklaste sättet att få alla glada och nöjda är att ha funktionen där man kan växla mellan gamla och nya designen. Yes, its that simple.
Buggar och brandsläckning
Current thread - Buggar och brandsläckning
man blir seriöst illamående av vissa typer här inne!
buhuuuu nya saker,neej faaan. NYTT åh nej!
skärp er för fan. om inte utveckling fanns här i världen hade ni förmodligen bott kvar i europas skogar och krigat mot romarriket.
all utveckling är bra.den gamla var tråkig och trist. den nya är fräsch.samt att funktionerna är bättre.
men jag tycker om att högsta hönsen inte bryr sig om er typer som inte vill ha förändring.
buhuuuu nya saker,neej faaan. NYTT åh nej!
skärp er för fan. om inte utveckling fanns här i världen hade ni förmodligen bott kvar i europas skogar och krigat mot romarriket.
all utveckling är bra.den gamla var tråkig och trist. den nya är fräsch.samt att funktionerna är bättre.
men jag tycker om att högsta hönsen inte bryr sig om er typer som inte vill ha förändring.
"all utveckling är bra" yea right, nu tar jag ett överdrivet exempel men när atombomben uppfanns så va den bra? när skjutvapnen kom vart allt bättre? vet att det är lite överdrivet speciellt när vi pratar om en hemsida men alla tycker olika och om du tycker att vi är dryga osv, LÅT OSS VARA DET DÅ?! om jag verkligen inte tycker om något så står jag inte i ett hörn och väntar på att det är över, jag säger min åsikt. och vad jag vet så kom aldrig romarriket till norden?
nej men ! germanerna bodde i europa från början ''smarta grabben''. det man blir så irriterad av är gnällspikar som dig. buhuuu nya saker. ÅH NEJ.FAAAN.är ni missnöjda. dra härifrån då?
ingen tvingar er att vara medlemmar.
hade man behövt lyssna på ett gäng gnällspikar hade vi fortfarande bott i grottor
ingen tvingar er att vara medlemmar.
hade man behövt lyssna på ett gäng gnällspikar hade vi fortfarande bott i grottor
jag ska avsluta mitt konto på bdb om den nya designen blir ett måste! och nej jag är inte nån jävla knatte som börjar grina om det ändras något, jag packar ihop mitt skit å sticker, thats it :)
och om du seriöst tror på att om alla gnällde på allting så skulle vi fortfarande bo i grottor så tycker jag att du bör läsa på din historia lite grann ;)
och om du seriöst tror på att om alla gnällde på allting så skulle vi fortfarande bo i grottor så tycker jag att du bör läsa på din historia lite grann ;)
jag väntar och ser om man fortfarande kan välja att använda den gamla designen?
btw, gjort ny användare för att ingen ska veta vem du är? xD
btw, gjort ny användare för att ingen ska veta vem du är? xD
Jag kan hålla koll på vad alla kommenterar på nu >:3
höhöhö.. >:D
höhöhö.. >:D
spara gamla bdb. den är bättre änn den nya!
Bland "händelser" ser man vilka bilder ens vänner kommenterat. Det är inte så spännande eller privat, men visst. Men nu är det så att man ser varenda svar på varje kommentar också! Även när bildens ägare kommenterar! Därför blir "händelselistan" så ofantligt lång och ointressant.
Jag hoppas verkligen att det är en bugg, för inte kan det väl vara med mening?
Jag hoppas verkligen att det är en bugg, för inte kan det väl vara med mening?