Okej, kan ni lägga av snälla!
Fattar ni inte att bdb's crew lägger ner så grymt mycket tid för att ni ska ha ett roligt ställe att logga in på på eran fritid. dom sliter arslena av sig för att ni otacksamma människor ska trivas, och hur mycket uppskattnintg får dom?
Istället klagar ni sönder bara för att liksom..
Buggar och brandsläckning
Current thread - Buggar och brandsläckning
haha snälla nån, kan du inte argumentera utan att bete dig som en idiot? Det finnas bugg? du menar BUGGAR?
Tur att andra är smartskaft här inne, för inte fan är det du.
Är du en admin som skaffat nytt konto så du slipper ta all skit, eller är du bara en idiot?
Tur att andra är smartskaft här inne, för inte fan är det du.
Är du en admin som skaffat nytt konto så du slipper ta all skit, eller är du bara en idiot?
ja dem sliter verkligen arslet av sig, haha. Därför dem inte ens har tid att läsa några kommentarer? Nej, fika är vad dem unnar sig.
att du ens vet rasistens namn ser ju inte särskillt bra ut för dig ;) jag va tvungen att googla lol, trode d va nån jävla folkmusiksnubbe lr nå xD
Ändrat 2011-02-16 20:12
HAHAHA TRUE THAT!!! :D
mjo jag sitter inte framför datorn dygnet runt, som du ^^;
Antar att du är hans fan?
Antar att du är hans fan?
Massa fjortisar igen som klagar. Dom gör det fan för er och gratis, tål lite för fan.
*Markera alla vänner som sedda" kanppen saknar ja !
Tror du på det själv?
ni är fan värre än folk som klagar på regeringen och aktivisterna som klagar om att vargar jakten haha var glada att dom inte lägger ner bdb i stället
kan inte gamla bdb vara kvar för alltid
och så kan ni göra en poll question för att se hur många som gillar detta ONÖDIGA DÅLIGA NYA BDB.
jag är säker på at minst 80% hatar nya bdb!
och så kan ni göra en poll question för att se hur många som gillar detta ONÖDIGA DÅLIGA NYA BDB.
jag är säker på at minst 80% hatar nya bdb!
haha AWESOME
ye, im a fjårtis, moving on...
ye... about that! har du någonsin vart inne på en bdb-admins sida? allt dom lägger ut är bilder på fikarasterna och allt fjant dom gör...