Buggar och brandsläckning
Current thread - Buggar och brandsläckning
undrar fortfarande ifall du är någon FORMER admin eller liknande så som du tar åt dig så fort någon klagar :D Patetisk.
Usch så ful den nya designen är. : x
Det går T.ex. inte att ta bort sitt satans konto någon förbannad gång. JAG VILL BLI AV MED MITT BDB KONTO. Och eftersom SUPPORTEN är utav det sämsta slaget så kanske man ska posta en massa provocerande skit? Inte vet jag!!!
Anledning till att jag vill ta bort kontot; BDB = På väg att bli ett nytt (ASS)Facebook vilket jag ogillar SKARPT!
TRASHA SKITEN!
Anledning till att jag vill ta bort kontot; BDB = På väg att bli ett nytt (ASS)Facebook vilket jag ogillar SKARPT!
TRASHA SKITEN!
@FLATLUS menar att han kan göra ett bättre community själv :) Admin ta inte illa upp över vad han kommenterade här, han är så pass gammal att han inte fått hår på pungen än :) förlåt honom.
Till er alla som inte gillar nya versionen!
Ingen tvingar er att vara kvar på denna sidan och tror ni att ni hade skött jobbet bättre?
Kan även säga att jag gillar inte nya versionen men det är bara att gilla läget eller så
kan ni ladda ner tex stylish och göra fix en egen stilmall!
Ingen tvingar er att vara kvar på denna sidan och tror ni att ni hade skött jobbet bättre?
Kan även säga att jag gillar inte nya versionen men det är bara att gilla läget eller så
kan ni ladda ner tex stylish och göra fix en egen stilmall!
Går inte att ladda upp bilder + att det blir massor av koder när man ändrar färger ( Hänt en vän )
Förfan ta INTE bort gamla bdb TÄNK lite det finns flera som avskyr nya bdb !
hur gör jag för att försvinna som alternativ kompis hos personer som jag inte vill ha kontakt med??? jag vill inte heller att de ska se mig som val på "vänner" av privata skäl.. gör nått åt det annars om det inte finns!
hoppas man kan stänga av filtret för ålders-kategoriseringen på startsidan då ja inte vill snöa in på en ålders grupp direkt ><'
btw, vill oxå stänga av och funktionen om vad mina kompisar och vad ja själv kommenterar för bilder! om inte annat, gör så att endast vissa människor kan se det, lite som på fb där man kan visa det man vill visa för vissa personer!
Snälla gör något åt detta, annars kmr jag inte kunna ha kvar min bdb även trotts att jag gillar den nya versionen...
hoppas man kan stänga av filtret för ålders-kategoriseringen på startsidan då ja inte vill snöa in på en ålders grupp direkt ><'
btw, vill oxå stänga av och funktionen om vad mina kompisar och vad ja själv kommenterar för bilder! om inte annat, gör så att endast vissa människor kan se det, lite som på fb där man kan visa det man vill visa för vissa personer!
Snälla gör något åt detta, annars kmr jag inte kunna ha kvar min bdb även trotts att jag gillar den nya versionen...
Ja du, om det ändå hade hjälpt mot de onödiga funktionerna som dem nu lagt in så, jag har stylish men blir ju tvungen att göra om hela min design eftersom dem ändrat på allt så skulle vilja påstå att det inte är något bra motargument.
Om du menar jobbet att lyssna på sina användare så ja, de hade nog dem flesta gjort bättre :)
Om du menar jobbet att lyssna på sina användare så ja, de hade nog dem flesta gjort bättre :)
Måste säga att det var ett oerhört bra inlägg, om ni går efter detta kan till och med jag tänka mig att anpassa mig xD
MAN KAN FORTFARANDE INTE VISA ALLA BILDER SOM MARKERADE!!!!!!!!!
TA INTE BORT GAMLE BDB!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
HA KVAR GAMLA BDB!!! DEN FUNKAR GARANTERAT MYCKET BÄTTRE!!!!
håller med fullt ut!